Odbiorcy – Rynek Energii i Gazu

Energa Obrót aktualizuje system obsługi klientów – ważne informacje dla klientów rejonu kaliskiego

Już niedługo kolejni klienci Energi Obrotu będą mogli korzystać z platformy Energa24. To elektroniczne biuro obsługi klienta, które zastępuje eBOK. Modernizacja systemu potrwa od 1 do 27 maja.

Dla kogo będą zmiany

Po zakończeniu prac, wszystkie faktury dla klientów z rejonu kaliskiego będą miały:

  • nowy numer klienta,
  • nowy numer konta bankowego, na który dany klient opłacać będzie faktury,
  • nową numerację faktur (inne oznaczenia).
  • Numer punktu poboru energii, w przypadku klientów z tego rejonu, zaczyna się od znaków „PL003741…”. Numer ten można znaleźć na fakturze lub umowie.

Uwaga! Będą utrudnienia

W trakcie prac modernizacyjnych nie będą wystawiane faktury papierowe, a także eFaktury. Klienci Energi będą mieli ograniczony dostęp do:

  • usług w elektronicznym biurze obsługi klienta (od 16 do 22 maja),
  • sprawdzenia bieżącego salda, także w salonie sprzedaży,
  • wprowadzenia odczytu i realizacji rozliczenia zużytego prądu w ramach usługi Rozliczenie Rzeczywiste.

Jak się przygotować

Energa zachęca klientów, aby dokonali rozliczenia zużytego prądu za bieżący miesiąc do 29 kwietnia 2019. Kolejne rozliczenie będzie możliwe po 22 maja.

Można to zrobić na dwa sposoby:

  • w elektronicznym biurze obsługi klienta,
  • w punktach sieci Moje Rachunki.
  • Informacje przypominające o modernizacji i czasowych utrudnieniach klienci Energi Obrotu otrzymają drogą elektroniczną i poprzez wiadomości SMS.

Źródło: ENERGA SA

Działy

Partnerzy konferencji