OZE

Veolia promuje odnawianie zasobów świata

Dziś rozpoczyna się kampania wizerunkowa Veolii w Polsce, której celem jest zwiększenie świadomości marki. Głównym kanałem komunikacji jest on-line, a nośnikiem – film wizerunkowy, który zostanie udostępniony na wszystkich kanałach społecznościowych marki. Materiał będzie wyświetlany określonym grupom odbiorców na podstawie ich profili behawioralnych.

Veolia działa w obszarze usług środowiskowych, które obejmują produkcję i dystrybucję energii, oczyszczanie i doprowadzanie wody oraz zarządzanie odpadami w ramach gospodarki cyrkularnej. Motywem przewodnim filmu wizerunkowego jest prezentacja jej jako firmy obecnej w życiu mieszkańca Polski przez cały dzień – widzimy jak towarzyszy mu od porannego prysznica, aż po powrót do domu, gdy reguluje ciepło w mieszkaniu. Tym samym Veolia pokazuje, że dostarczając swoje usługi, realizuje potrzeby klientów związane z poczuciem życiowego komfortu, wygody i bezpieczeństwa.
W filmie wizerunkowym biorą udział pracownicy Veolii oraz członkowie ich rodzin. To ilustruje, że są największą wartością firmy i przyczyniają się do stałego, konsekwentnego rozwoju biznesu Veolii.

– Wierzę, że historia opowiedziana w kampanii zachęci odbiorców do zapoznania się z działalnością naszej firmy. Wspieramy wizerunek Veolii jako marki przyjaznej środowisku, która promuje bioróżnorodność i ograniczenie zużycia zasobów naturalnych poprzez wdrażanie mechanizmów gospodarki o obiegu zamkniętym. Jestem niezwykle dumny z zaangażowania naszych pracowników w ten projekt, bo to świadczy, że identyfikują się z firmą i jej wartościami – mówi Fabien Ferrer, Wiceprezes Zarządu, Zastępca Dyrektora Generalnego Grupy Veolia w Polsce.

Prowadzona we współpracy z firmą Netsprint kampania podzielona jest na dwa etapy. Pierwszy zakłada działania w Internecie i emisję spotów na podstawie profili behawioralnych. Drugi krok przewiduje emisje w wybranych lokalizacjach z wykorzystaniem kanału mobile. Dodatkowo w ramach kampanii Veolia rozpoczęła współpracę z influencerami, którzy edukują w temacie ochrony środowiska.

– Głównym celem naszej kampanii wizerunkowej jest zwiększenie rozpoznawalności marki. Jesteśmy firmą otwartą na innowacje, w tym na niestandardowe podejście w docieraniu do odbiorców, i jest to spójne z polityką komunikacyjną Veolii. Mocno wierzymy, że dzięki naszym działaniom historia marki oraz to, co sobą reprezentuje – czyli troska o środowisko i bezpieczeństwo klientów, będą bardziej obecne w świadomości mieszkańców Polski – mówi Magdalena Kempiński, Dyrektor Komunikacji Grupy Veolia w Polsce.

Kreację kampanii przygotowała agencja Open, zaplanowaniem i zakupem mediów zajął się Netsprint, a za działania public relations odpowiada agencja United PR. Film znajduje się do pobrania pod linkiem, z kolei inne materiały w postaci zdjęć dostępne są w załącznikach. Video zostało również umieszczone na platformie YouTube.

Źródło: Veolia w Polsce

Działy

Partnerzy konferencji