W ramach projektu LOTOS Niebieski Szlak, stworzono drugi raport z cyklu „Lesson Learned”. Pierwsza odsłona dotyczyła etapu projektowania i budowy Szlaku między Gdańskiem, a Warszawą. W obecnym zestawieniu przeanalizowano funkcjonowanie stacji ładowania.
Pod uwagę wzięto szereg aspektów – potrzeby zgłaszane przez użytkowników stacji, odpowiednie szkolenie pracowników z zakresu pomocy, obsługi i zarządzania punktami, a także akcje promocyjne skierowane do Klientów LOTOS Niebieski Szlak. Na podstawie tych zagadnień wypracowaliśmy zestaw dobrych praktyk, dzięki którym skutecznie możemy oferować najwyższą jakość usług na poszczególnych stacjach.
Pozwoliło to wdrożyć procedury, dzięki którym można na bieżąco reagować na potrzeby użytkowników, dokładnie śledzić rozwój trendu elektromobilności oraz wdrażać nowe rozwiązania na naszych stacjach, a także na bieżąco monitorować stan techniczny urządzeń, dbając o ich bezawaryjne działanie.
Cały raport, wraz ze szczegółami, dostępny jest do pobrania pod linkiem: KLIKNIJ
Źródło: LOTOS Niebieski Szlak