Odbiorcy – Rynek Energii i Gazu

Stała cena zielonej energii na lata. Pierwsza taka oferta TAURONA

Energia ze źródeł odnawialnych TAURONA w stałej cenie aż przez dziewięć kolejnych lat dla gospodarstw domowych i minimum pięć lat dla firm – to sedno nowej oferty TAURONA. Grupa gwarantuje niezmienną cenę energii dla odbiorców przez lata, dzięki nowym inwestycjom w farmy wiatrowe i fotowoltaiczne. Pod hasłem TAURON Nowa Energia, Grupa zakłada szerokie wykorzystanie technologii blockchain i znaczną redukcję ilości papieru w relacji z klientami.

– Stawiamy na zieloną energię z własnych odnawialnych źródeł, którą możemy zaoferować klientom w atrakcyjnej cenie na długi czas. Naszym priorytetem jest sukcesywne zwiększanie udziału OZE w miksie energetycznym, wspierając przy tym środowisko naturalne. Jeszcze w tym roku planujemy rozwój źródeł wiatrowych i fotowoltaicznych o łącznym potencjale kilkuset megawatów – mówi Grzegorz Lot, Prezes Zarządu TAURON Polska Energia.

Nową ofertę TAURONA cechują przejrzyste zapisy. Klient indywidualny otrzymuje gwarancję stałej ceny prądu przez dziewięć lat trwania umowy, a firmy od pięciu do nawet dziesięciu lat. Energia kontraktowana w ten sposób pochodzi wyłącznie ze źródeł odnawialnych TAURONA, a każdy z klientów otrzyma certyfikat potwierdzający jej pochodzenie, wystawiony przez niezależną organizację certyfikującą TÜV SÜD Polska.

– Stała cena zielonej energii przez wiele lat to duży atut. Chcemy dotrzeć z zieloną energią z naszych odnawialnych źródeł do jak najliczniejszej grupy odbiorców, spośród prawie sześciu milionów naszych klientów. Znając koszty produkcji energii w naszych farmach fotowoltaicznych i wiatrowych w długim horyzoncie, możemy skutecznie oferować klientom czystą energię z konkretnych źródeł po zagwarantowanej z góry, na kilka lat, cenie – mówi Mariusz Purat, Prezes Zarządu TAURON Sprzedaż.

Łączna moc TAURONA zainstalowana w OZE wynosi już niemal 700 MW – w tym 417 MW w elektrowniach wiatrowych, 133 MW w elektrowniach wodnych, 56 MW w elektrowniach fotowoltaicznych. Obecnie Grupa buduje farmy wiatrowe o łącznej mocy 164,9 MW, z czego 121,5 MW zostanie oddane do eksploatacji jeszcze w 2024 r. oraz farmy fotowoltaiczne o mocy 199 MW, z czego 55 MW zostanie oddane do eksploatacji w najbliższych kilku miesiącach.

Bezpieczeństwo i redukcja papieru

Zmierzając w stronę neutralności klimatycznej, TAURON szuka okazji do zmniejszenia negatywnego wpływu na środowisko naturalne. Jednym z tego typu działań jest rozwój cyfrowych kanałów komunikacji z klientami, które ułatwiają załatwianie spraw związanych z energią i jednocześnie sprzyjają środowisku naturalnemu.

Klienci, którzy zdecydują się na nową ofertę będą korzystali z e-faktur, a zdecydowana większość dokumentacji będzie docelowo przesyłana elektroniczne z wykorzystaniem technologii blockchain, która stanowi bezpieczną alternatywę dla konwencjonalnych metod elektronicznego zarządzania poufnymi dokumentami i danymi. Technologia wdrożona w TAURONIE nie przechowuje w rozproszonej formie jedynie kryptograficznych odwołań do dokumentów, a kompletne dokumenty. Klienci mają więc stały dostęp do swoich umów wraz z gwarancją autentyczności i ochrony przed niepożądanymi zmianami. Dzięki wykorzystaniu tej technologii znacząco spadnie ilość wykorzystywanego papieru.

Więcej o zielonej energii na lata pod linkiem: tauron.pl/nowaenergia

Konkursy dla studentów i pracowników

Dodatkowo, TAURON we współpracy z Politechniką Śląską i Uniwersytetem Ekonomicznym w Katowicach organizuje konkurs dla studentów tych uczelni, którego celem jest promocja nowej oferty. Autorzy najlepszych filmów w postaci rolek otrzymają nagrody pieniężne w wysokości – 5, 10 i 15 tys. zł.

Ponadto TAURON rozstrzygnął też konkurs pracowniczy pt. „Wszyscy jesteśmy Klientami”. Jego celem było zwiększenie świadomości w zakresie potrzeb oraz oczekiwań klientów Grupy TAURON, poprzez zaangażowanie Pracowników w poszukiwanie nowych produktów i modeli biznesowych.

Zadanie konkursowe polegało na przedstawieniu pomysłu na nowy, atrakcyjny lub pożądany rynkowo produkt lub usługę skierowaną do klientów z rynku masowego.

Jury konkursowe przyznało 4 nagrody:

  • 1 nagrodę I stopnia – rower elektryczny
  • 3 nagrody II stopnia – hulajnogi elektryczne

oraz 6 wyróżnień.

Źródło: TAURON Polska Energia SA

Działy

Reklama