Elektroenergetyka

innogy Stoen Operator z bardzo dobrym wynikiem w badaniu satysfakcji klientów

W 2019 r. na zlecenie innogy Stoen Operator dwukrotnie przeprowadzono badanie satysfakcji klientów. Zgodnie z badaniem, innogy Stoen Operator otrzymało najwyższą z możliwych ocenę klientów. Ocena dotyczy zarówno satysfakcji z jakości dostaw energii, jak i satysfakcji globalnej klientów.

Na zlecenie warszawskiego operatora sieci dystrybucyjnej w 2019 dwukrotnie przeprowadzono badanie satysfakcji klientów. W jego wyniku, zarówno w obszarze jakości dostaw energii elektrycznej, jak i satysfakcji globalnej, firma otrzymała 88 punktów w 100-punktowej skali. Wyniki powyżej 80 pkt. oznaczają najwyższą z możliwych do uzyskania ocen w badaniu.

Według ankietowanych, największym atutem innogy Stoen Operator jest bezawaryjność, czyli brak przerw w dostawie energii. Wskazało na nią aż 46 proc. klientów. Dla 30% ankietowanych ważny jest fakt, że wszystko działa tak, jak powinno. Doceniają oni, że nie ma również problemów z korzystaniem z podłączonych do sieci urządzeń. Klienci pozytywnie wypowiadają się o innogy Stoen Operator również w kontekście szybkiego usuwania ewentualnych awarii, a także za sprawną i kompetentną obsługę.

– Opinia naszych Klientów jest dla nas bardzo ważna. To właśnie ich potrzeby wyznaczają cele, które chcemy osiągnąć w codziennej pracy. Najwyższa ocena naszych Klientów, jaką otrzymaliśmy w przeprowadzonym badaniu, to dla nas prawdziwy powód do dumy. Jednocześnie to również dowód na to, że Klienci doceniają naszą pracę. Dotyczy to zarówno obszaru jakości dostaw energii, jak i profesjonalnej obsługi klienta, czy też sprawnego i szybkiego usuwania ewentualnych awarii.

Badanie przeprowadzone przez firmę 4P research mix na zlecenie innogy Stoen Operator zostało przeprowadzone w dwóch falach: wiosną i jesienią 2019 roku. Wśród respondentów znaleźli się klienci innogy, a dokładniej gospodarstwa domowe (próba losowa, wywiady osobiste realizowane metodą Random Route CAPI) oraz firmy z Warszawy (próba adresowa, wywiady osobiste CAPI).

Źródło: innogy

Działy

Reklama