Grupa Veolia w Polsce wdraża nową strategię komunikacji pod hasłem „Głos Regeneracji” – kompleksowy plan budowy spójnego wizerunku marki i umacniania jej pozycji jako lidera transformacji ekologicznej w Polsce.
„Głos Regeneracji” to nie tylko nowa narracja komunikacyjna, lecz także wyraz postawy Veolii – marki, która słucha i odpowiada na realne wyzwania społeczne i środowiskowe. Strategia podkreśla rolę firmy jako partnera samorządów, przemysłu, biznesu oraz klientów indywidualnych. Odpowiadając na ich potrzeby, Veolia dostarcza kompleksowe i innowacyjne usługi w zakresie energii, wody i gospodarki odpadami.
Dbając o optymalne wykorzystanie zasobów planety w tych trzech obszarach Veolia w autentyczny sposób przyczynia się do zrównoważonego rozwoju. z Wspierając społeczności w podejmowaniu działań na rzecz ochrony środowiska, pomaga zachować je dla przyszłych pokoleń. W ten sposób Grupa Veolia w Polsce realizuje w praktyce swoją globalną misję – „Odnawiamy zasoby świata”.
– Chcemy, aby marka Veolia była rozpoznawalna w Polsce dzięki jasnemu i spójnemu przekazowi: oferujemy zielone rozwiązania, które są proste, skuteczne i odpowiadają na codzienne potrzeby ludzi – podkreśla Natalia Rybarczyk, Dyrektor Komunikacji Korporacyjnej Grupy Veolia w Polsce – „Głos Regeneracji” to przekaz, który łączy ludzi i technologie, potrzeby i odpowiedzialność, codzienność i przyszłość – dodaje Natalia Rybarczyk.
Nowa strategia umożliwi Veolii ujednolicenie narracji we wszystkich kanałach komunikacji – zewnętrznych, wewnętrznych, marketingowych i CSR-owych. Spójny przekaz ułatwi firmie wzmocnienie pozycji lidera ekologicznej zmiany i pomoże j budować większą rozpoznawalność jako partnera miast, przemysłu i biznesu w tworzeniu zrównoważonej przyszłości.
Wraz z inauguracją strategii ruszyła szeroka ogólnopolska kampania wizerunkowa Grupy Veolia w Polsce. Obejmuje ona wybrane miasta i regiony – Warszawa, Łódź, Poznań, Trójmiasto, Bydgoszcz, Toruń, Kraków, Wrocław i Śląsk. Przekaz „Głosu Regeneracji” pojawił się w przestrzeni miejskiej, transporcie publicznym, mediach tradycyjnych, cyfrowych oraz społecznościowych.

Grupa Veolia w Polsce będzie także aktywnym uczestnikiem kongresów, konferencji i inicjatyw społecznych, wzmacniając w ten sposób swój wizerunek jako eksperta w transformacji energetycznej.
Wdrożenie nowej strategii obejmuje również działania wewnętrzne, które umożliwią pracownikom firmy pełnienie roli ambasadorów zmian na rzecz środowiska. Poprzez edukację i programy zaangażowania społecznego Veolia Polska chce pokazać, że transformacja ekologiczna może być prosta i dostępna dla każdego.
Źródło: Grupa Veolia