Enea stale pracuje nad nowymi rozwiązaniami dla klientów, które usprawniają proces obsługi i zapewniają wygodę i elastyczność. Klienci cenią swój czas, coraz więcej spraw związanych z energią elektryczną chcą realizować samodzielnie, z dowolnego miejsca i w dowolnym czasie, coraz chętniej korzystają do tego z rozwiązań cyfrowych. Enea wyszła naprzeciw ich potrzebom i uruchomiła aplikację mobilną Moja Enea. Dzięki niej szybko i wygodnie można zrealizować sprawy związane z energią elektryczną. Aplikacja jest dostępna zarówno dla klientów indywidualnych, jak i biznesowych.
Aplikacja mobilna to część większego i długofalowego programu, w którym Enea rozwija nowoczesne formy obsługi klientów. Ambasadorką aplikacji została Aleksandra Kałucka, brązowa medalistka olimpijska we wspinaczce na czas. Ola należy do grona młodych sportowców współtworzących projekt Enea Nowi Mistrzowie.
Enea odpowiada na potrzeby swoich klientów, którzy coraz częściej korzystają ze zdalnych form kontaktu. W pakiecie rozwiązań Enei do Elektronicznego Biura Obsługi Klienta i czatu dołącza właśnie aplikacja mobilna Moja Enea, która jest już dostępna w sklepach Google Play i App Store.
– Zmieniające się zwyczaje klientów i rosnąca popularność zdalnych kanałów kontaktu to globalny trend, który realizują wszystkie nowoczesne organizacje. Naszym celem jest jak najlepsze odpowiadanie na oczekiwania klientów i wykorzystanie do tego dostępnych obecnie możliwości technologicznych. Moja Enea to rozwiązanie, które zapewni naszym klientom wygodę i szybkość obsługi spraw związanych z energią elektryczną – powiedział Bartosz Krysta, Wiceprezes Enei ds. Handlowych. Projektując aplikację rozmawialiśmy z naszymi klientami na temat ich potrzeb i funkcjonalności, jakie chcieliby mieć w aplikacji. Chcemy, aby było to narzędzie, które będzie się stale rozwijać zgodnie ze zmieniającymi się potrzebami klientów i trendami na rynku – dodał Bartosz Krysta.
Z aplikacji Moja Enea mogą korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi mający konto w Elektronicznym Biurze Klienta (eBOK). Do aplikacji mogą się zalogować z użyciem loginu i hasła, z jakiego korzystają w eBOK. Klienci, którzy jeszcze nie mają konta, mogą się w każdej chwili zarejestrować. Bezpośrednio poprzez aplikację klient może skontaktować się z Eneą, wybierając np. czat lub formularz kontaktowy. Może także z aplikacji zadzwonić na infolinię Enei, przy takim połączeniu konsultant od razu widzi historię klienta, a to skraca czas obsługi.
W aplikacji Moja Enea nasi klienci mogą:
- korzystać z e-faktur – pobrać i opłacić wszystkie lub wybrane dokumenty,
- sprawdzić saldo, historię odczytów oraz zużycie energii,
- sprawdzić szczegóły swojej umowy,
- aktualizować dane kontaktowe,
- rozmawiać z konsultantem poprzez infolinię, czat lub formularz kontaktowy,
- zarezerwować wizytę w stacjonarnym Biurze Obsługi Klienta.
Dostęp do aplikacji zabezpieczony jest danymi biometrycznymi lub numerem PIN co ułatwia korzystanie z aplikacji, kiedy się z niej nie wylogujemy. Moja Enea to także wygodny sposób bezpiecznych płatności online, do wyboru klienta jest m.in. Blik, Apple Pay, czy Google Pay.
Celem Enei jest stałe podnoszenie jakości obsługi klientów oraz wprowadzanie wygodnych rozwiązań, które ułatwiają realizację spraw związanych z energią elektryczną. Zawieranie umów online na podstawie e-formularzy oraz możliwość złożenia wniosków zdalnie w Elektronicznym Biurze Obsługi Klienta Enei to rozwiązania, z których klienci Enei już od dawna chętnie korzystają. Firma stale pracuje nad kolejnymi ułatwieniami dla klientów.
Więcej szczegółów o aplikacji Moja Enea, w tym informacje o sposobach jej pobrania, zarejestrowania się i zalogowania dostępne są w serwisie internetowym enea.pl
Źródło: ENEA S.A.