Kiedy i z jaką sprawą przedstawiciele Energi Obrotu, spółki zależnej Energi, mogą wykonać telefon do klienta? Jak sprawdzić ich tożsamość? W jaki sposób skontaktować się ze spółką? Takie zagadnienia poruszane były podczas debaty ewaluacyjnej „Porozmawiajmy o bezpieczeństwie – możesz mieć na nie wpływ!” organizowanej przez Komendanta Wojewódzkiego Policji w Gdańsku. Do udziału w wydarzeniu zostali zaproszeni przedstawiciele Energi.
Spotkanie z udziałem kilkudziesięciu seniorów odbyło się w Gdyńskim Centrum Organizacji Pozarządowych. Debatę zainaugurował Emil Rojek, I Wojewoda Pomorski, a poprowadził Naczelnik Wydziału Prewencji Komendy Wojewódzkiej Policji w Gdańsku podinsp. Jacek Domagała. Podczas dyskusji edukowano uczestników jak przestrzec się przed różnego rodzaju próbami oszustwa: „na policjanta” czy „na wnuczka”, także w obszarze sprzedaży usług. Przedstawiciel Energi Obrotu, który był jednym z prelegentów, przygotował dla gości obecnych na wydarzeniu garść porad dotyczących bezpieczeństwa zawierania umów, a także kontaktu ze strony przedstawicieli spółki. Wszystko po to, aby seniorzy nie ulegli osobom podszywającym się pod pracowników Energi, którzy mogą robić to w celu wyłudzenia danych lub pieniędzy.
– Cieszę się, że mogłem wziąć udział w tej debacie i przedstawić seniorom kwestie bezpieczeństwa, czyli kwestie, które są najważniejsze dla naszej firmy – powiedział Oskar Pelc, Kierownik Wydziału Sprzedaży Elektronicznej i Telefonicznej Energi Obrotu. – Informowaliśmy uczestników debaty m. in. jak mogą bezpiecznie się z kontaktować poprzez infolinię, stronę internetową czy po prostu odwiedzając jeden z wielu salonów sprzedaży.
Seniorzy otrzymali też ulotki od Energi Obrotu, na których przygotowano dla nich wszystkie niezbędne informacje odnośnie bezpiecznych form kontaktu ze spółką. Poinformowano ich także, z jakimi sprawami lub wątpliwościami mogą udać się do salonu sprzedaży.
Źródło: Grupa ENERGA