Już ponad 1,6 mln razy pobrano aplikację obsługową energetycznego lidera. Tylko w minionym roku klienci pobrali Mój TAURON ponad 500 tys. razy wykorzystując aplikację głównie do płatności online i wygodnej weryfikacji dokumentów. Eksperci TAURONA wskazują na rosnącą popularność obsługi online i w tym roku spodziewają się przekroczenia 2 mln pobrań przydatnej apki.
– Chcemy maksymalnie ułatwiać naszym klientom załatwianie wszystkich spraw związanych z energią elektryczną, dlatego rozwijamy przyjazne kanały cyfrowej komunikacji oraz wielokanałowość obsługi. Już teraz każdego miesiąca nasze serwisy internetowe odwiedzane są unikalnie ponad 3,4 miliona razy, a w minionym roku już ponad 30% naszych klientów wybrało onlinowy sposób kontaktu rozwiązując sprawy związane z energią. Wykorzystywanie nowoczesnych kanałów do komunikacji i obsługi traktujemy jako istotną cześć działań proklienckich wspierających budowę trwałych relacji z naszymi klientami – mówi Daniel Iwan, Rzecznik Prasowy TAURON Sprzedaż.
Aktualnie liczba spraw realizowanych przez klientów TAURONA poprzez aplikację mobilną sukcesywnie wzrasta.
W ciągu najbliższych lat TAURON planuje zwiększyć digitalizację obsługi klienta, minimalizując tym samym udział papieru w prowadzonych procesach, posługując się częściej skuteczniejszymi formami komunikacji z klientami.
Łatwiej przez aplikację
Poprzez aplikację Mój TAURON klienci mogą sprawdzić stan zużycia prądu z ostatnich faktur, a także m. in. podać odczyt licznika, zamówić szybki kontakt z konsultantem i bezpiecznie przepisać umowę.
Klienci doceniają łatwość obsługi i czytelność aplikacji, a także bardziej praktyczne aspekty, jak szybkie logowanie przy pomocy linii papilarnych. Najczęściej uruchamiają aplikację między innymi po to, by sprawdzić saldo i opłacić rachunki. Aby ułatwić podanie odczytu licznika, który często znajduje się w zaciemnionych miejscach, z poziomu aplikacji klient może uruchomić latarkę.
Każdy użytkownik aplikacji obsługowej ma pełną kontrolę nad rachunkami i gwarancję bezpieczeństwa transakcji. Mobilny dostęp, podobnie jak korzystanie z serwisu obsługowego z poziomu przeglądarki internetowej, pozwala używać dokumentów elektronicznych.
Nowe, rozbudowane i przyjazne menu aplikacji poprowadzi każdego użytkownika na odpowiedni ekran tematyczny i właściwą stronę www lub formularz.
Aplikację można pobrać z Appstore, Google Play i App Gallery.
Aktualnie TAURON rusza z kampanią pn. Z aplikacją Mój TAURON masz wszystko pod ręką, w ramach której do korzystania z aplikacji namawiać będą gwiazdy światowej siatkówki takie jak Maria Stenzel, Tomasz Fornal i Łukasz Kaczmarek.
Więcej informacji na stronie tauron.pl/aplikacja oraz na blogu lepiej.tauron.pl
Opinia eksperta:
– Aplikacja Mój TAURON to technologia przyjazna klientom. Wpisuje się ona w obecne trendy obsługi mobilnej stawiające na minimalizm i prostotę. Wiemy, że klient oczekuje przede wszystkim prostych i łatwo dostępnych rozwiązań rozliczeniowych, takich jak szybka płatność czy wgląd w obecne i historyczne faktury – i takie rozwiązania dostarczamy. Z poziomu aplikacji użytkownik może dotrzeć do praktycznie wszystkich spraw obsługowych rozsianych po środowisku internetowym TAURONA, tj. zmiany taryfy, mocy przyłączeniowej, wysokości prognozy czy terminu płatności – wszystko to do załatwienia komfortowo, bez wychodzenia z domu, na własnym telefonie – mówi Tomasz Maciejczyk, Szef Kanałów Mobilnych w TAURON Sprzedaż.
Źródło: TAURON Polska Energia SA