Odbiorcy – Rynek Energii i Gazu

innogy z Gwiazdą Jakości Obsługi 2020

innogy Polska została wyróżniona Gwiazdą Jakości Obsługi 2020 w kategorii „Dostawca energii”. Wyróżnienie przyznano w XIII edycji Polskiego Programu Jakości Obsługi. 

To już kolejny raz, kiedy konsumenci docenili innogy Polska. W XIII edycji Polskiego Programu Jakości Obsługi, innogy otrzymała prestiżowy tytuł Gwiazdy Jakości Obsługi 2020 w kategorii „Dostawca energii”. Tym samym, znalazła się w gronie firm, które wyróżniają się najwyższymi standardami obsługi klienta.

– Tytuł Gwiazdy Jakości Obsługi 2020 jest dla nas szczególnie ważny, bo o jego przyznaniu decydują nasi klienci. Fakt, że to prestiżowe wyróżnienie otrzymujemy po raz kolejny to dowód na to, że utrzymujemy cały czas jakość obsługi na wysokim poziomie, a klienci to widzą i doceniają. Stale pracujemy nad polepszaniem jakości obsługi klienta. Nieustannie staramy się rozwijać kompetencje naszych doradców, a także wdrażamy nowe rozwiązania digitalowe dla naszych klientów, jak na przykład portal umożliwiający zdalne zawarcie kompleksowej umowy sprzedaży energii, bez wychodzenia z domu. Przyznane wyróżnienie oraz wyniki badania przeprowadzonego przez Polski Program Jakości Obsługi to powód do dumy, ogromna motywacja i jednocześnie zobowiązanie do pracy nad utrzymaniem najwyższej satysfakcji klientów z oferowanych przez nas usług – mówi Ewa Midak, Manager Obsługi Klientów Masowych i Marketingu w innogy Polska.

Zgodnie z badaniem przeprowadzonym przez Polski Program Jakości Obsługi, klienci innogy Polska najbardziej doceniają zachowanie i wygląd personelu. Obszar ten osiągnął niemal 90% pozytywnych ocen. Bardzo wysoko, bo na poziomie 85,7%, oceniono również wiedzę, fachowość i kompetencje doradców innogy. Salony firmowe – wygląd i wyposażenie miejsc obsługi, zdobyły uznanie 86% konsumentów, zaś oferta i usługi innogy – 82,6%. Organizację obsługi klienta ankietowani ocenili na poziomie 78%.

Tytuł Gwiazdy Jakości Obsługi przyznawany jest na podstawie badania satysfakcji klientów przeprowadzonego za pośrednictwem portalu www.jakoscobslugi.pl. Przez cały rok, konsumenci oceniają przeszło 46 000 firm z 200 branż. Wyróżnienie otrzymują te firmy, które w opiniach konsumentów wykazały najwyższą dbałość o obsługę klienta oraz, na podstawie badania CAWI, wyróżniają się na tle innych firm w swojej branży.

Źródło: Grupa innogy

Działy

Reklama