Dziś rozpoczyna się kampania wizerunkowa Veolii w Polsce, której celem jest zwiększenie świadomości marki. Głównym kanałem komunikacji jest on-line, a nośnikiem – film wizerunkowy, który zostanie udostępniony na wszystkich kanałach społecznościowych marki. Materiał będzie wyświetlany określonym grupom odbiorców na podstawie ich profili behawioralnych.
– Wierzę, że historia opowiedziana w kampanii zachęci odbiorców do zapoznania się z działalnością naszej firmy. Wspieramy wizerunek Veolii jako marki przyjaznej środowisku, która promuje bioróżnorodność i ograniczenie zużycia zasobów naturalnych poprzez wdrażanie mechanizmów gospodarki o obiegu zamkniętym. Jestem niezwykle dumny z zaangażowania naszych pracowników w ten projekt, bo to świadczy, że identyfikują się z firmą i jej wartościami – mówi Fabien Ferrer, Wiceprezes Zarządu, Zastępca Dyrektora Generalnego Grupy Veolia w Polsce.
– Głównym celem naszej kampanii wizerunkowej jest zwiększenie rozpoznawalności marki. Jesteśmy firmą otwartą na innowacje, w tym na niestandardowe podejście w docieraniu do odbiorców, i jest to spójne z polityką komunikacyjną Veolii. Mocno wierzymy, że dzięki naszym działaniom historia marki oraz to, co sobą reprezentuje – czyli troska o środowisko i bezpieczeństwo klientów, będą bardziej obecne w świadomości mieszkańców Polski – mówi Magdalena Kempiński, Dyrektor Komunikacji Grupy Veolia w Polsce.
Źródło: Veolia w Polsce