Polska Spółka Gazownictwa już po raz trzeci z rzędu została wyróżniona przez Instytut Humanites za realizację akcji „HumanBE – Dwie Godziny dla Rodziny / dla Człowieka”.
Podczas uroczystej gali, która odbyła się 14 października br. w Warszawie, PSG reprezentowały Elżbieta Gugała-Bartkowska, Kierownik Wydziału Rekrutacji i Programów HR oraz Krystyna Klonowska-Porada, Starszy Specjalista ds. Rekrutacji i Programów HR.
Polska Spółka Gazownictwa zajęła trzecie miejsce, co jest ogromnym wyróżnieniem, zwłaszcza że w tegorocznej edycji uczestniczyło 3 500 firm z ponad 50 krajów. Motywem przewodnim akcji były „Smaki przez pokolenia” – hasło zachęcające do wspólnego spędzania czasu i pielęgnowania rodzinnych tradycji.
W ramach inicjatywy pracownicy Spółki mogli skorzystać z dodatkowych dwóch godzin wolnego oraz wziąć udział w konkursie fotograficznym na rodzinny kolaż kulinarny. Efektem przedsięwzięcia była publikacja książki kucharskiej „Smaki PSG”, zawierającej przepisy, zdjęcia i wyjątkowe rodzinne historie nadesłane przez uczestników. Projekt, łączący ideę budowania relacji i integracji, cieszy się w PSG dużym zainteresowaniem i sympatią pracowników.
Źródło: Polska Spółka Gazownictwa sp. z o.o.





