Grupa Enea ruszyła z ogólnopolską kampanią wizerunkową „Energia i wiele więcej”, która podkreśla rolę koncernu nie tylko jako producenta, dostawcy i sprzedawcy energii elektrycznej, ale również partnera troszczącego się o klientów na wielu innych płaszczyznach. Kampania pokazuje znaczenie energii w codziennym życiu – od pracy przez odpoczynek, aż po realizację pasji. W spocie telewizyjnym występują m.in. medalistki olimpijskie – Aleksandra Kałucka i Natalia Partyka. Muzykę skomponował wybitny muzyk jazzowy – Leszek Możdżer, od piętnastu lat dyrektor artystyczny Enter Enea Festival.
Enea jest nowoczesnym koncernem energetycznym, który nie tylko dostarcza energię elektryczną milionom Polek i Polaków, ale dba również o środowisko i społecznie odpowiedzialne prowadzenie biznesu. Jako aktywny uczestnik transformacji energetycznej, stawia na rozwój oferty zielonej energii i produktów opartych na nowych technologiach. Enea postrzega jednak swoją rolę znacznie szerzej: chce inspirować i współtworzyć projekty wnoszące istotną wartość do otoczenia. Celem kampanii „Energia i wiele więcej” jest pokazanie szerokiego zakresu działań Enei oraz jej zaangażowania w zrozumienie różnorodnych potrzeb klientów: energia to coś więcej niż tylko prąd w gniazdku, to siła napędowa życia codziennego.
− Zależy nam, żeby nasi klienci wiedzieli, że Enea to nie tylko sprzedawca energii elektrycznej, ale również partner w ich codziennym życiu. Energia, którą dostarczamy to nie tylko prąd, to możliwość realizacji marzeń, pasji i codziennych wyzwań. Kampania „Energia i wiele więcej” podkreśla nasze zaangażowanie w budowanie silnych relacji z klientami oraz rozwój zielonej energii, która jest kluczowa dla przyszłości − powiedział Bartosz Krysta, Wiceprezes ds. Handlowych, Enea.
Ambasadorkami Enei, a zarazem twarzami kampanii „Energia i wiele więcej”, są wybitne zawodniczki – Natalia Partyka (wielokrotna medalistka igrzysk paraolimpijskich w tenisie stołowym i reprezentantka kadry narodowej) oraz Aleksandra Kałucka (brązowa medalistka olimpijska z Paryża we wspinaczce na czas). Enea od lat wspiera sport – zarówno zawodowy, jak i młodzieżowy. Jest sponsorem tytularnym m.in. drużyn siatkarskich i koszykarskich oraz największych imprez triathlonowych w kraju. Edukację sportową dzieci promuje w ramach projektu Enea Akademia Sportu. Jako firma odpowiedzialna społecznie, wspiera inicjatywy i wydarzenia sportowe, muzyczne oraz kulturalne na terenie swojej działalności.
https://www.youtube-nocookie.com/embed/iRGK2BoxrhI
Za koncepcję kreatywną, realizację oraz produkcję kampanii odpowiada agencja GPD oraz GPD Film Studio. W ramach ogólnopolskiej kampanii „Energia i wiele więcej” powstał spot telewizyjny, projekty graficzne, spot radiowy, materiały do mediów społecznościowych oraz strona internetowa energiaiwielewiecej.enea.pl. Bohaterami spotu są klienci Enei oraz ambasadorki firmy.
Źródło: ENEA SA