Elektroenergetyka

Zmiany w sposobie składanie reklamacji w certyfikacji ogólnej

Informujemy, że w Portalu Uczestnika Rynku Mocy (PURM) została udostępniona funkcjonalność pozwalająca na składanie reklamacji w certyfikacji ogólnej. Nowa funkcjonalność zastąpi dotychczasowe składanie reklamacji poprzez zakładkę Komunikacja.

W celu złożenia reklamacji, należy na liście wniosków o wpis do rejestru wybrać wniosek i kliknąć przycisk Złóż reklamację. Przycisk jest aktywny 4 dni robocze od dnia odmowy lub dokonania wpisu w rejestrze, po tym czasie złożenie reklamacji jest niemożliwe.

Reklamacje należy składać wyłącznie przy użyciu tej funkcjonalności.

Szczegółowy opis składania reklamacji do wniosków o wpis do rejestru znajduje się w instrukcji Podręcznik Użytkownika Portalu Uczestnika Rynku Mocy. Proces certyfikacji ogólnej (Wersja: 1.6) w rozdziale 6.5. Instrukcja jest dostępna na stronie https://www.pse.pl/certyfikacja-ogolna i https://www.pse.pl/rynek-mocy-instrukcje-uzytkownika.

Źródło: Polskie Sieci Elektroenergetyczne S.A.

Działy

Reklama