Fortum po raz drugi z rzędu zostało wyróżnione tytułem Gwiazdy Jakości Obsługi w kategorii “Dostawcy energii i gazu”. Nagroda jest wyrazem uznania klientów dla naszych nieustannych starań o najwyższe standardy obsługi.
Gwiazda Jakości Obsługi przyznawana jest przede wszystkim w oparciu o głos klientów poparty niezależnymi badaniami prowadzonymi przez Polski Program Jakości Obsługi. Organizacja przez cały rok zbiera opinie klientów za pośrednictwem strony internetowej, uznawanej za jedno z największych źródeł opinii konsumenckich w Polsce.
W badaniach wykorzystywana jest również ankieta internetowa (CAWI, czyli wspomagany komputerowo wywiad przy pomocy strony internetowej) na reprezentatywnej grupie respondentów. Uczestnicy badania oceniają firmy pod kątem m.in.:
- kompetencji i uprzejmości obsługi,
- łatwości kontaktu,
- efektywności rozwiązywania problemów,
- dostępności oferty i jej zgodności z potrzebami klientów.
Nagroda Gwiazdy Jakości zostaje przyznana firmom z najwyższymi wynikami w badaniach.
– Otrzymanie tytułu Gwiazdy Jakości Obsługi po raz drugi z rzędu, to dla nas ogromne wyróżnienie i dowód na to, że nasze działania są doceniane przez klientów. Dziękujemy naszym klientom za zaufanie oraz naszym pracownikom za ich zaangażowanie i profesjonalizm. To osiągnięcie motywuje nas do dalszego doskonalenia usług, aby sprostać rosnącym oczekiwaniom rynku – podsumowuje Sylwia Walterska, Dyrektor ds. Operacyjnych i Obsługi Klienta w Fortum.
Fortum dostarcza klientom na całym świecie energię elektryczną, gaz, ciepło i chłód, a także inteligentne rozwiązania, pozwalające na bardziej efektywne wykorzystanie zasobów.
Źródło: Fortum Polska