Odbiorcy – Rynek Energii i Gazu

PGE Obrót promuje e-rozwiązania

Ponad 2 miliony klientów korzystających z eFaktury i ponad milion użytkowników eBOK i aplikacji Moje PGE. To wynik działań PGE Obrót promujących cyfrowe rozwiązania. Jednym z nich była Zielona Loteria, w której zwycięzca wygrał samochód elektryczny.

PGE Obrót regularnie zachęca do tego, aby zrezygnować z papierowej faktury i przejść na elektroniczne formy otrzymywania rachunków i korespondencji. Oferuje też swoim klientom elektroniczne Biuro Obsługi Klienta i aplikację Moje PGE, które cieszą się coraz większą popularnością. Korzysta z nich już ponad milion użytkowników.

– W ciągu ostatnich 12 miesięcy wysłaliśmy ponad 7,8 mln eFaktur. To ponad 23,5 mln mniej zużytych kartek papieru i ok. 3 tysiące mniej wyciętych drzew. Obecnie z PGE eFaktury korzysta już ponad 2 miliony klientów, czyli co trzeci nasz klient – mówi Sebastian Janda, Prezes Zarządu PGE Obrót. – Cieszy nas fakt, że coraz więcej klientów przechodzi na rozwiązania elektroniczne i mogą korzystać z wygodnej, szybkiej i bezpiecznej obsługi. Takie rozwiązania wspierają również szeroko rozumianą efektywność energetyczną, na którą mocno stawiamy w naszych działaniach – dodaje.

Dzięki aplikacji mobilnej Moje PGE w każdej chwili, w każdym miejscu można opłacić fakturę, podać stan licznika lub sprawdzić historię zużycia i historię wpłat. To najlepszy sposób, żeby wszystkie najważniejsze informacje związane z umową na prąd mieć zawsze pod ręką.

Rosnące zainteresowanie cyfrowymi rozwiązaniami to rezultat coraz większej świadomości klientów w obszarze zarówno ekologicznym jak i cyfrowym. To także wynik dużej aktywności informacyjnej i promocyjnej, której celem jest zachęcenie do korzystania z cyfrowych rozwiązań.

Od PGE eFaktury do samochodu elektrycznego

Takie też było założenie Zielonej Loterii PGE, w której udział wzięło prawie 70 tys. klientów PGE Obrót. Aby zawalczyć o nagrody, należało zrealizować przynajmniej jeden z warunków: założyć konto w elektronicznym BOKu lub aplikacji Moje PGE, skorzystać z jednej wybranej oferty, które spółka oferuje klientom w kanale online lub wyrazić zgodę na korespondencję elektroniczną, w tym eFakturę. Z tego ostatniego rozwiązania, czyli eFaktury, skorzystał zwycięzca nagrody głównej – samochodu elektrycznego.

Najpopularniejszym rozwiązaniem, które wybierali klienci podczas trwania Zielonej Loterii, była aplikacja mobilna Moje PGE. Ponad 61 tys. osób pobrało i zalogowało się do aplikacji w czasie trwania loterii.

Nagrodą główną w loterii był samochód elektryczny. Oprócz tego można było wygrać rowery elektryczne, hulajnogi oraz karty płatnicze zasilone kwotą 3 tys. zł każda. Łącznie uczestnicy loterii wygrali 225 nagród.

Link do wideo z przekazania nagrody głównej: https://www.youtube.com/watch?v=ktyfcbyeImM

Źródło: PGE Polska Grupa Energetyczna S.A.

Działy

Reklama