Od 15 lipca na antenach największych polskich nadawców można oglądać spoty w ramach nowej kampanii produktowo-świadomościowej Moc równowagi w Twoim ekosystemie. Natomiast od 1 sierpnia będzie je uzupełniał film produktowy, promujący zestaw fotowoltaiki z magazynem energii. Trwający piętnaście sekund spot zostanie wyemitowany w telewizji m. in. na antenach TVP, TVN oraz Polsatu, a także w radiu, prasie oraz w Internecie.
Produkty oparte na wartościach
Jednym z flagowych produktów okołoenergetycznych oferowanych przez Energę Obrót jest zestaw fotowoltaiki z magazynem energii. Przypomnijmy, że magazyny energii są to urządzenia, które przechowują energię elektryczną wygenerowaną przez panele fotowoltaiczne, umożliwiając jej późniejsze wykorzystanie. Taki zestaw przynosi szereg korzyści, wśród nich warto wymienić poprawę bezpieczeństwa energetycznego, pełne wykorzystanie nadmiaru energii czy wspieranie proekologicznych rozwiązań.
– Równowaga to słowo oraz idea, która jest punktem wyjścia trwającej kampanii. Chcemy pokazać, że w naszej ofercie posiadamy produkty, które równoważą zarówno potrzeby klientów, jak i troskę o środowisko. Jako spółka rozumiemy rolę i wagę społecznej odpowiedzialności, dlatego proponujemy rozwiązania służące otoczeniu, w którym pracujemy i funkcjonujemy. Angażujemy się także bezpośrednio w działania wspierające ochronę przyrody czy wspieramy prospołeczne inicjatywy lokalne – mówi Paweł Nowak, Wiceprezes Zarządu Energi Obrotu.
Energa Obrót podejmuje działania na rzecz środowiska nie tylko na poziomie oferty kierowanej do klientów. Również poprzez zaangażowanie w akcje społecznie odpowiedzialne. Od 2021 r. Energa SA, Fundacja Energa i Energa Obrót, w ramach wspólnej inicjatywy, realizują program Domy Dobrej Energii. Na dachach placówek pomocowych montowane są panele fotowoltaiczne. Ponadto, w trosce o ich podopiecznych, organizowane są zajęcia edukacyjne czy wakacyjne turnusy. Dodajmy, że spółka zaangażowana jest również w akcję sadzenia nowych drzew, a także rozwija działania z zakresu efektywności energetycznej.
Komunikacja w wielu kanałach
Trzydziestosekundowe spoty w ramach kampanii emitowane są od 15 lipca, ich uzupełnieniem będzie piętnastosekundowy film produktowy, który pojawi się 1 sierpnia. Obok emisji telewizyjnej równoległe działania promocyjne będą realizowane w Internecie. Podkreślmy, że dzięki obecności na licznych platformach online, Energa Obrót chce zwrócić uwagę na znaczenie wartości równowagi w ekosystemie energetycznym. Za opracowanie kreacji odpowiada agencja Artegence.
– W tej kampanii pokazujemy, że jesteśmy nie tylko wiodącym sprzedawcą energii elektrycznej, ale również dostawcą wysokiej jakości produktów okołoenergetycznych. To rozwiązania wspierające naszych klientów, które przynoszą wiele korzyści, jak choćby zielona energia pochodząca ze źródeł odnawialnych czy optymalizacja wydatków na energię elektryczną. Przykładem jest tu oferta magazynu energii z fotowoltaiką – mówi Aleksander Chołodnicki, p.o. Dyrektor Zarządzający Sprzedażą Energi Obrotu.
Energa Obrót jest częścią Energi z Grupy ORLEN. Jej aktywność skupia się na obrocie energią elektryczną na rynku odbiorców indywidualnych, biznesowych, samorządu terytorialnego oraz jednostek budżetowych. Dociera do ponad 3,3 mln klientów, a blisko połowa energii sprzedawanej przez spółkę pochodzi z odnawialnych źródeł. Energa Obrót posiada usługi i technologie z zakresu zielonej energii – instalacje fotowoltaiczne, pompy ciepła, magazyny energii czy kalkulację śladu węglowego.
Źródło: Energa SA