CSR w Energetyce

TAURON w olimpijskiej rodzinie

Grupa TAURON jako Sponsor Polskiego Komitetu Olimpijskiego aktywnie włącza się w działania na rzecz promocji sportu i wartości olimpijskich. Wspiera nie tylko wybitnych polskich sportowców w Paryżu, ale także opiera swoje działania biznesowe o ideę fair play, przyświecającą nowożytnemu ruchowi olimpijskiemu.

– Sport stanowi fundamentalny wkład w budowę społeczeństwa obywatelskiego, a ważną ideą promowaną przez Olimpiadę jest zasada fair play – wartość kluczowa nie tylko na  arenach, ale też w biznesie i codziennym życiu. TAURON to 6 mln klientów, którzy z zapałem kibicują polskim reprezentantom. Zaangażowanie firmy w tak prestiżowe wydarzenie o globalnym zasięgu, umacnia nasz wizerunek i konsoliduje go z rdzeniem wartości olimpijskich, dzięki czemu nasi Klienci mogą dostrzec w TAURONIE nie tylko energetycznego eksperta, ale też społecznego partnera – mówi Grzegorz Lot, Prezes Zarządu TAURON Polska Energia.

TAURON jest Sponsorem Polskiego Komitetu Olimpijskiego od 2023 r., jednak traktuje Igrzyska szerzej, niż tylko jako okazję do pozycjonowania marki w atrakcyjnym czasie antenowym.

Wartości olimpijskie, wykrystalizowane dzięki dziełu barona Pierra de Coubertin’a, takie jak szacunek, przyjaźń czy właśnie fair play są integralną częścią kultury organizacyjnej i działań firmy, która dba o tworzenie środowiska pracy opartego na wzajemnym szacunku, współpracy i dążeniu do ciągłego doskonalenia.

Dlatego TAURON do swojego spotu promocyjnego zaprosił pracowników – sportowców-amatorów, którzy z aktywności fizycznej czerpią energię do działania i z zaangażowaniem pracują na rzecz zapewniania dostaw energii do domówi i przedsiębiorstw. W ten sposób firma chce oddać pracownikom należny szacunek i przypomnieć, że na sukces organizacji składa się codzienna praca ponad 20 tys. zatrudnionych w niej osób.

Źródło: TAURON Polska Energia S.A.

Działy

Reklama