OZE

PGE zachęca do bycia PRO EKO – startuje część produktowa wiosennej odsłony kampanii „PGE Prowadzimy w zielonej zmianie”

PGE Obrót rozpoczęła wiosenną odsłonę kampanii produktowej, w której zachęca do korzystania z linii produktów PRO EKO: instalacji fotowoltaicznych, pomp ciepła i magazynów energii od PGE.

Celem kampanii jest wzmacnianie świadomości marki PGE jako sprawdzonego i doświadczonego dostawcy ekologicznych rozwiązań, jakimi są instalacje fotowoltaiczne, pompy ciepła i magazyny energii. Kampania akcentuje również troskę o środowisko naturalne oraz oszczędność i niezależność energetyczną wynikającą z produkcji prądu na własne potrzeby.

– PGE Obrót jest zaufanym dostawcą energii dla ponad 5,5 mln odbiorców. Chcemy nie tylko dostarczać coraz więcej zielonej energii naszym klientom, ale również zachęcić ich do inwestycji w zielone rozwiązania, takie jak panele fotowoltaiczne czy pompy ciepła. Korzystając z naszej wiedzy i wieloletniego doświadczenia jesteśmy bezpiecznym i sprawdzonym partnerem w realizacji tego typu inwestycji skierowanych zarówno do odbiorców indywidualnych, jak i biznesowych w tym rolników i producentów mówi Paweł Majewski, Prezes Zarządu PGE Obrót.

W ramach oferty PRO EKO, PGE Obrót, wychodząc naprzeciw oczekiwaniom i potrzebom klientów, prowadzi ich przez cały etap inwestycji: od planowania i analiz, przez dobór komponentów, po uruchomienie wybranej instalacji. Proces montażu odbywa się we współpracy z partnerami zewnętrznymi, którymi są sprawdzone i doświadczone firmy, zajmujące się całościową obsługą takich inwestycji.

Oferta od PGE Obrót jest tak zaprojektowana, aby umożliwić klientom maksymalnie jak największe korzyści w zakresie wsparcia z programów dofinasowania inwestycji, a także w perspektywie rozliczania prosumentów w systemie net-billing i trendu zachęcającego do zużywania wytworzonej energii na własne potrzeby.

Z punktu widzenia wygody oraz korzyści klientów, PGE Obrót w pierwszej kolejności zachęca do wypełnienia formularza na stronie Grupy PGE. Następnie doradca skontaktuje się z klientem w celu ustalenia dalszych szczegółów, odpowie na pytania i przeprowadzi przez każdy etap inwestycji.

W trakcie kampanii uwaga kierowana jest na stronę www.gkpge.pl, gdzie można zapoznać się ze szczegółami oferty, opisem procesu inwestycji, oraz wieloma innymi ważnymi i ciekawymi informacjami dla osób zainteresowanych ofertą PRO EKO. Szczegóły  dostępne są pod linkiem:

Działania reklamujące instalacje fotowoltaiczne, pompy ciepła i magazyny energii od PGE, będą prowadzone w okresie od 3 do 30 kwietnia 2023 r.

Kampania produktowa to kontynuacja wiosennej odsłony kampanii wizerunkowej „PGE Prowadzimy w zielonej zmianie” opartej na formacie kreatywnym marki PGE, w którym głównymi bohaterami są zwierzęta: łasice i świstaki. Dopełnieniem są formaty pokazujące korzyści płynące z instalacji PV dla domu oraz firmy.

Działania prowadzone są w telewizji, radiu, prasie oraz internecie. Materiały kampanijne są także eksponowane w stacjonarnych Biurach Obsługi Klienta PGE Obrót. Za kreację kampanii oraz produkcję spotu odpowiada agencja Publicis.

Grupa PGE jest największym producentem zielonej energii w Polsce. Dysponuje 20 farmami wiatrowymi, 29 elektrowniami wodnymi, czterema magazynami energii elektrycznej (elektrownie szczytowo-pompowe) oraz 24 farmami fotowoltaicznymi. Łączna moc zainstalowana wszystkich obiektów wynosi 2427,7 MW.

PGE Obrót zajmuje się w Grupie PGE sprzedażą energii i obsługą klientów. Rozwija linię produktów PRO EKO i zachęca do korzystania z instalacji fotowoltaicznych, pomp ciepła i magazynów energii. Firma współpracuje również ze sprawdzonymi, doświadczonymi polskimi firmami, zajmującymi się wykonawstwem, które wyłania w wymagającym procesie. Gwarantuje stabilność i bezpieczeństwo inwestycji.

Standardem w ofercie PGE Obrót jest 15 lat gwarancji na materiały i jakość wykonania paneli, 25 lat gwarancji na ich sprawność, 12 lat gwarancji na falownik oraz pozostałe elementy konstrukcji (np. magazyn energii), a także 5 lat na wykonane roboty instalacyjne.

Link do spotu 1, YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=KBeRyCjRrqA 

Link do spotu 2, YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=Kg9YZEkRiws

Źródło: PGE Polska Grupa Energetyczna SA

Działy

Reklama