News » Aplikacja Pola odzwierciedla preferencje zakupowe Polaków

Aplikacja Pola odzwierciedla preferencje zakupowe Polaków

18 lis 2021 Możliwość komentowania Aplikacja Pola odzwierciedla preferencje zakupowe Polaków została wyłączona

Klub Jagielloński, wydawca aplikacji Pola, w ramach współpracy z PGE Polską Grupą Energetyczną, opublikował raport: „Liderzy świadomej konsumpcji. Najczęściej skanowane firmy aplikacji Pola”.

Od blisko dwóch lat aplikacja Pola rozwija się dzięki PGE, która wsparcie traktuje jako wkład w promocję patriotyzmu gospodarczego i zachęcanie Polaków do dokonywania świadomych wyborów konsumenckich. Dzięki rankingowi świadomej konsumpcji i najczęściej skanowanych firm w aplikacji Pola, można zapoznać się z preferencjami zakupowymi Polaków.

Ranking zostanie opublikowany w czwartek, 18 listopada na stronie Klubu Jagiellońskiego oraz na stronie dedykowanej kampanii społecznej PGE –  „Polskie – kupuję to!” www.polskiekupujeto.pl

Tego dnia, o godzinie 17.00 odbędzie się debata on-line pt.: „Polskie, rodzinne, rosnące. Udział polskich firm w koszyku zakupowym Polaków”. Transmisja dostępna będzie pod linkiem: https://www.facebook.com/events/601572124422768?acontext=%7B%22event_action_history%22%3A[%7B%22surface%22%3A%22page%22%7D]%7D

W debacie wezmą udział przedstawiciele instytucji publicznych i biznesu.

PGE Polska Grupa Energetyczna od 2020 roku prowadzi ogólnopolską kampanię społeczną „Polskie – kupuję to!”, która zachęca do wspierania polskich przedsiębiorców i wybierania krajowych produktów. Narodziła się ona z inicjatywy pracowników Grupy PGE, a PGE Polska Grupa Energetyczna wsparła tę aktywność od strony komunikacyjnej i logistycznej. W ramach kampanii PGE została także partnerem aplikacji Pola.

W ramach kampanii powstała dedykowana strona internetowa polskiekupujeto.pl z częścią poradnikową, spotami edukacyjnymi i artykułami opisującymi polskie produkty. Znajdują się tam także informacje, jak korzystać z aplikacji Pola, by rozpoznać polskie produkty i polskie marki nie tylko w sklepach stacjonarnych, ale także w internetowych.

Źródło: PGE Polska Grupa Energetyczna SA

Wpis został opublikowany 18 lis 2021 w następujących kategoriach: News, Odbiorcy - Rynek Energii i Gazu. Możesz śledzić komentarze przez RSS. Komentowanie i korzystanie z trackbacków zabronione.