News » Aplikacja Pola odzwierciedla preferencje zakupowe Polaków

Aplikacja Pola odzwierciedla preferencje zakupowe Polaków

18 lis 2021 Możliwość komentowania Aplikacja Pola odzwierciedla preferencje zakupowe Polaków została wyłączona Share 'Aplikacja Pola odzwierciedla preferencje zakupowe Polaków' on Facebook Share 'Aplikacja Pola odzwierciedla preferencje zakupowe Polaków' on Email Share 'Aplikacja Pola odzwierciedla preferencje zakupowe Polaków' on Print Friendly

Klub Jagielloński, wydawca aplikacji Pola, w ramach współpracy z PGE Polską Grupą Energetyczną, opublikował raport: „Liderzy świadomej konsumpcji. Najczęściej skanowane firmy aplikacji Pola”.

Od blisko dwóch lat aplikacja Pola rozwija się dzięki PGE, która wsparcie traktuje jako wkład w promocję patriotyzmu gospodarczego i zachęcanie Polaków do dokonywania świadomych wyborów konsumenckich. Dzięki rankingowi świadomej konsumpcji i najczęściej skanowanych firm w aplikacji Pola, można zapoznać się z preferencjami zakupowymi Polaków.

Ranking zostanie opublikowany w czwartek, 18 listopada na stronie Klubu Jagiellońskiego oraz na stronie dedykowanej kampanii społecznej PGE –  „Polskie – kupuję to!” www.polskiekupujeto.pl

Tego dnia, o godzinie 17.00 odbędzie się debata on-line pt.: „Polskie, rodzinne, rosnące. Udział polskich firm w koszyku zakupowym Polaków”. Transmisja dostępna będzie pod linkiem: https://www.facebook.com/events/601572124422768?acontext=%7B%22event_action_history%22%3A[%7B%22surface%22%3A%22page%22%7D]%7D

W debacie wezmą udział przedstawiciele instytucji publicznych i biznesu.

PGE Polska Grupa Energetyczna od 2020 roku prowadzi ogólnopolską kampanię społeczną „Polskie – kupuję to!”, która zachęca do wspierania polskich przedsiębiorców i wybierania krajowych produktów. Narodziła się ona z inicjatywy pracowników Grupy PGE, a PGE Polska Grupa Energetyczna wsparła tę aktywność od strony komunikacyjnej i logistycznej. W ramach kampanii PGE została także partnerem aplikacji Pola.

W ramach kampanii powstała dedykowana strona internetowa polskiekupujeto.pl z częścią poradnikową, spotami edukacyjnymi i artykułami opisującymi polskie produkty. Znajdują się tam także informacje, jak korzystać z aplikacji Pola, by rozpoznać polskie produkty i polskie marki nie tylko w sklepach stacjonarnych, ale także w internetowych.

Źródło: PGE Polska Grupa Energetyczna SA

Wpis został opublikowany 18 lis 2021 w następujących kategoriach: News, Odbiorcy - Rynek Energii i Gazu. Możesz śledzić komentarze przez RSS. Komentowanie i korzystanie z trackbacków zabronione.

Reklama

Partner działu

Newsletter

Warto zobaczyć