Gotowość szybkiego zawarcia umowy, na możliwie jak najbardziej korzystnych warunkach, oraz pomoc w tym zakresie, deklaruje PGE Obrót wobec Klientów, którzy stracili dotychczasowego sprzedawcę i muszą podpisać nową umowę na zakup energii.
Firma E2 Energy, jeden ze sprzedawców działający na polskim rynku obrotu energią, poinformował operatorów systemów dystrybucyjnych, a także swoich Klientów o tym, że od 5 czerwca br. zaprzestaje prowadzenia działalności, wskazując, że teraz zajmie się tym sprzedawca rezerwowy.
W przypadku PGE Obrót chodzi o grupę blisko 20 tys. nowych odbiorców końcowych, zarówno gospodarstw domowych, jak i podmiotów prowadzących działalność biznesową.
Otaczamy tę grupę Klientów szczególną opieką. Jako odpowiedzialny sprzedawca, podjęliśmy natychmiastowe działania umożliwiające sprawne zawarcie nowej umowy, co pozwoli uchronić ich przed istotnymi zmianami warunków cenowych. Mamy dla nich przygotowane do wyboru oferty dostępne w PGE Obrót. Żeby mogli podpisać nową umowę na możliwie jak najbardziej korzystnych warunkach, zapraszamy przede wszystkim do bezpośredniego kontaktu i wizyty w stacjonarnych Biurach Obsługi Klienta. Nasi doradcy i eksperci odpowiedzą na wszelkie pytania, wspierając w podpisaniu nowej umowy – mówi Jan Maciej Mądrzak, Wiceprezes PGE Obrót, odpowiedzialny za sprzedaż i obsługę Klienta.
W związku ze stopniowym powrotem do stacjonarnej obsługi, Biura Obsługi Klienta pracują tymczasowo w godzinach 9.00-15.00. W następnym tygodniu Spółka wydłuży pracę BOK o kolejną godzinę.
Na sprawną pomocą mogą liczyć również odbiorcy, którzy będą chcieli zawrzeć umowę telefonicznie dzwoniąc na Infolinię PGE (422 222 222) w godzinach 8.00-17.00 albo poprzez internet, wykorzystując np. profil zaufany.
PGE Obrót wchodzi w skład Grupy Kapitałowej PGE, największej grupy energetycznej i ciepłowniczej w Polsce i jednej z największych firm energetycznych w Europie Środkowo-Wschodniej. Spółka obsługuje ponad 5 mln klientów.
Źródło: PGE Obrót SA