innogy Stoen Operator digitalizuje obsługę klientów i uruchamia nowy portal przyłączeniowy. Portal umożliwi klientom operatora m.in. składanie wniosków z obszaru przyłączeń wraz ze stosownymi załącznikami, śledzenie statusu zgłoszonych spraw oraz komunikację z innogy Stoen Operator.
innogy Stoen Operator digitalizuje procesy biznesowe związane z obsługą klientów i uruchamia nowy portal przyłączeniowy. Rozwiązanie jest odpowiedzią na postępującą cyfryzację i co za tym idzie, dynamicznie zmieniające się potrzeby klientów. Nowy portal umożliwia składanie wniosków z obszaru przyłączeń wraz ze stosownymi załącznikami. Dodatkowo, każdy klient po założeniu swego konta, może śledzić status zgłoszonych spraw, dodawać kolejne pisma do sprawy oraz komunikować się z innogy Stoen Operator (iSO).
– W dobie postępującej digitalizacji, dla większości klientów, wyróżnikami wysokiej jakości obsługi są szybkość rozwiązania problemu i wygoda. Nowy portal przyłączeniowy innogy Stoen Operator jest odpowiedzią na te potrzeby. Takie rozwiązanie pozwoli zaoszczędzić naszym klientom czas, a jednocześnie ułatwi załatwianie spraw z domu co w dobie pandemii zwiększa bezpieczeństwo – mówi Robert Stelmaszczyk, Prezes Zarządu innogy Stoen Operator.
Nowy portal przyłączeniowy innogy Stoen Operator zbudowany jest w technologii RWD (samoczynnego dostosowywania się do wielkości ekranu), co umożliwia wygodniejsze korzystanie na różnych urządzeniach np. desktopie, telefonie i tablecie.
Więcej informacji o możliwościach portalu znajduje się w specjalnym materiale wideo. Portal dostępny jest pod adresem https://przylacza.innogystoenoperator.pl/.
Źródło: innogy