CSR w Energetyce

PGE Energia Ciepła zachęca: #zostańwdomu

PGE Energia Ciepła, spółka z Grupy Kapitałowej PGE dołącza do ogólnopolskiej akcji pod hasłem #zostańwdomu.

PGE Energia Ciepła, w trosce o zdrowie i bezpieczeństwo Polaków, włącza się w ogólnokrajową akcję, której celem jest zmotywowanie wszystkich do pozostania w domu w czasie zagrożenia epidemią koronawirusa. W tym celu spółka dołączyła do internetowej kampanii komunikacyjnej #zostańwdomu.

– W tych wyjątkowych i wymagających okolicznościach, czujemy się zobligowani do tego, by zachęcać Polaków do pozostania w domach, zgodnie z wytycznymi Ministerstwa Zdrowia oraz Głównego Inspektora Sanitarnego – mówi Przemysław Kołodziejak, p.o. Prezesa Zarządu PGE Energia Ciepła. – Mamy nadzieję, że nasz wkład w ogólnokrajową akcję pozytywnie wpłynie na bezpieczeństwo i zdrowie Polaków. To działanie dla naszego wspólnego dobra – podkreśla Kołodziejak.

Kampania przygotowana przez PGE Energia Ciepła składa się z czterech odsłon:

#zostańwdomu my dostarczymy ciepło i energię

Pierwsza z nich – #zostańwdomu my dostarczymy ciepło i energię – pokazuje zalety ciepła sieciowego oraz promuje praktyczne wskazówki związane z jego oszczędzaniem. Wyjaśnia także jak działa miejski system ciepłowniczy. PGE Energia Ciepła, jako największy producent energii elektrycznej i ciepła wytwarzanych w procesie kogeneracji w Polsce, produkuje i dostarcza ciepło w Krakowie, Gdańsku, Gdyni, Wrocławiu, Rzeszowie, Lublinie, Bydgoszczy i Kielcach. Spółka jest obecna także  w Toruniu, Zielonej Górze, Gorzowie Wielkopolskim, Zgierzu i Siechnicach, gdzie jest również dystrybutorem ciepła do klientów końcowych.

#zostańwdomu z Kotem Ciepłosławem

Druga odsłona, pod hasłem #zostańwdomu z Kotem Ciepłosławem, jest zapowiedzią edukacyjnej przygody z animowanym bohaterem, który już jesienią będzie przewodnikiem uczniów klas I-III po świecie wytwarzania ciepła i energii elektrycznej. Obecnie PGE Energia Ciepła zorganizowała konkurs dla najmłodszych, w ramach zachęcania rodzin do pozostania w domach. W ramach konkursu, który polegać będzie na przedstawieniu tytułowego Kota Ciepłosława, będzie można wykonać dowolną pracę plastyczną, nagrać opowiadanie lub opisać jego przygody. Najciekawsze pomysły na przedstawienie tego sympatycznego bohatera zostaną nagrodzone. Konkurs ruszył 27 marca i potrwa do 14 kwietnia. Więcej informacji o konkursie znaleźć można na stronie www.kotcieploslaw.pl.

#zostańwdomu i ciesz się muzyką

Dzięki kolejnej odsłonie #zostańwdomu przeniesiemy się do świata muzyki klasycznej. Muzycy z filharmonii, które wspiera PGE Energia Ciepła nagrali film, jak wykonują w swoich domach „Wiosnę” Vivaldiego. To zachęta do tego, żeby w tym okresie korzystać z propozycji internetowych oferowanych przez filharmonie w Polsce. PGE Energia Ciepła jest mecenatem: Polskiej Filharmonii Bałtyckiej im. Fryderyka Chopina w Gdańsku, Toruńskiej Orkiestry Symfonicznej w Toruniu, Filharmonii Zielonogórskiej w Zielonej Górze, Narodowego Forum Muzyki we Wrocławiu oraz Filharmonii Krakowskiej im. Karola Szymanowskiego w Krakowie. Spółka planuje rozszerzenie współpracy z filharmoniami w kolejnych miastach, w których posiada swoje elektrociepłownie.

#zostańwdomu i podglądaj…sokoły

Bohaterem czwartej odsłony są sokoły wędrowne. Dzięki akcji #zostańwdomu i podglądaj…sokoły możemy zajrzeć do gniazd umiejscowionych na kominach elektrociepłowni w Toruniu, Gdyni i Lublinie Wrotków, by z bliska zobaczyć, jak wygląda życie ptasich rodzin, którymi opiekuje się PGE Energia Ciepła. Spółka od ponad 10 lat wspiera Stowarzyszenie „Sokół” w działaniach na rzecz ochrony gatunku sokoła wędrownego. Przez te lata z gniazd usytułowanych na kominach elektrociepłowni spółki wyfrunęło 36 młodych sokołów, a w 2019 r. było ich w sumie 14. W 2020 r. wszystkie sokoły na kominach PGE Energia Ciepła także zniosły już jaja i czekają na kolejne potomstwo.

Kampanię można śledzić na stronie www.pgeenergiaciepla.pl.

Źródło: PGE Energia Ciepła SA

Działy

Reklama