News » Wielki sukces eBOK PGNiG! Blisko 700% więcej umów online!

Wielki sukces eBOK PGNiG! Blisko 700% więcej umów online!

25 mar 2020 Możliwość komentowania Wielki sukces eBOK PGNiG! Blisko 700% więcej umów online! została wyłączona

Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta (eBOK) zanotowało w minionym tygodniu wzrost nowych umów podpisanych online o blisko 700% (tydzień do tygodnia). Dzięki wdrożonym do tej pory narzędziom – Klienci mogą załatwić większość spraw internetowo, bez wychodzenia z domu.

Zwiększone zainteresowanie eBOK to wynik czasowego ograniczenia działalności Biur Obsługi Klienta, które Grupa PGNiG wprowadziła w trosce o bezpieczeństwo Klientów, a także swoich Pracowników. To nie przeszkodziło jednak w sprawnej obsłudze – sumarycznie podpisano online aż 735 nowych i przepisanych umów.

– Dokładamy wszelkich starań, by w czasie trwającej epidemii, każdy z naszych Klientów mógł bezproblemowo załatwić większość spraw pozostając w domu. Pierwsze dni pokazują, że elektroniczna obsługa działa bardzo sprawnie –podkreśla Prezes Zarządu PGNiG SA Jerzy Kwieciński.

– Praktycznie z dnia na dzień zmieniliśmy  formę kontaktu z naszymi Klientami z tradycyjnej na elektroniczną – szczególnie eBOK i eko Fakturę. Przez ostatnie dwa lata intensywnie pracowaliśmy nad rozwojem cyfrowych kanałów dostępu, dzisiaj wiemy jak dobre i odpowiedzialne to były decyzje – mówi Prezes PGNiG Obrót Detaliczny Henryk Mucha.

Źródło: Polskie Górnictwo Naftowe i Gazownictwo SA

Wpis został opublikowany 25 mar 2020 w następujących kategoriach: News, Odbiorcy - Rynek Energii i Gazu. Możesz śledzić komentarze przez RSS. Komentowanie i korzystanie z trackbacków zabronione.