EkoMobility » Raport Lesson Learned z etapu eksploatacji projektu LOTOS…

Raport Lesson Learned z etapu eksploatacji projektu LOTOS Niebieski Szlak

22 Maj 2020 Brak komentarzy Share 'Raport Lesson Learned z etapu eksploatacji projektu LOTOS Niebieski Szlak' on Facebook Share 'Raport Lesson Learned z etapu eksploatacji projektu LOTOS Niebieski Szlak' on Email Share 'Raport Lesson Learned z etapu eksploatacji projektu LOTOS Niebieski Szlak' on Print Friendly

W ramach projektu LOTOS Niebieski Szlak, stworzono drugi raport z cyklu „Lesson Learned”. Pierwsza odsłona dotyczyła etapu projektowania i budowy Szlaku między Gdańskiem, a Warszawą. W obecnym zestawieniu przeanalizowano funkcjonowanie stacji ładowania.

Pod uwagę wzięto szereg aspektów – potrzeby zgłaszane przez użytkowników stacji, odpowiednie szkolenie pracowników z zakresu pomocy, obsługi i zarządzania punktami, a także akcje promocyjne skierowane do Klientów LOTOS Niebieski Szlak. Na podstawie tych zagadnień wypracowaliśmy zestaw dobrych praktyk, dzięki którym skutecznie możemy oferować najwyższą jakość usług na poszczególnych stacjach.

Pozwoliło to wdrożyć procedury, dzięki którym można na bieżąco reagować na potrzeby użytkowników, dokładnie śledzić rozwój trendu elektromobilności oraz wdrażać nowe rozwiązania na naszych stacjach, a także na bieżąco monitorować stan techniczny urządzeń, dbając o ich bezawaryjne działanie.

Cały raport, wraz ze szczegółami, dostępny jest do pobrania pod linkiem: KLIKNIJ

Źródło: LOTOS Niebieski Szlak

Wpis został opublikowany 22 Maj 2020 w następujących kategoriach: EkoMobility, News. Możesz śledzić komentarze przez RSS. Możesz zostawić komentarz lub użyć trackbacka.

Zostaw komentarz

Reklama

Newsletter

Warto zobaczyć