News » Wielki sukces eBOK PGNiG! Blisko 700% więcej umów online!

Wielki sukces eBOK PGNiG! Blisko 700% więcej umów online!

24 mar 2020 Możliwość komentowania Wielki sukces eBOK PGNiG! Blisko 700% więcej umów online! została wyłączona

Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta (eBOK) zanotowało w minionym tygodniu wzrost nowych umów podpisanych online o blisko 700% (tydzień do tygodnia). Dzięki wdrożonym do tej pory narzędziom – mogą załatwić większość spraw internetowo, bez wychodzenia z domu.

Zwiększone zainteresowanie eBOK to wynik czasowego ograniczenia działalności Biur Obsługi Klienta, które Grupa PGNiG wprowadziła w trosce o bezpieczeństwo Klientów, a także swoich Pracowników. To nie przeszkodziło jednak w sprawnej obsłudze – sumarycznie podpisaliśmy online aż 735 nowych i przepisanych umów.

– Dokładamy wszelkich starań, by w czasie trwającej epidemii, każdy z naszych Klientów mógł bezproblemowo załatwić większość spraw pozostając w domu. Pierwsze dni pokazują, że elektroniczna obsługa działa bardzo sprawnie – podkreśla Prezes Zarządu PGNiG SA, Jerzy Kwieciński.

– Praktycznie z dnia na dzień zmieniliśmy  formę kontaktu z naszymi Klientami z tradycyjnej na elektroniczną – szczególnie eBOK i eko Fakturę. Przez ostatnie dwa lata intensywnie pracowaliśmy nad rozwojem cyfrowych kanałów dostępu, dzisiaj wiemy jak dobre
i odpowiedzialne to były decyzje –
mówi Prezes PGNiG Obrót Detaliczny, Henryk Mucha.

Przypominamy, że elektroniczne Biuro Obsługi Klienta eBOK, umożliwia m. in.:

  • zawarcie nowej umowy gazowej;
  • podanie odczytu stanu gazomierza oraz licznika energii elektrycznej;
  • podgląd informacji o aktualnych i archiwalnych rozliczeniach;
  • kontrolę bieżącego salda płatności;
  • obsługę płatności elektronicznych;
  • wgląd w historię zużycia paliwa gazowego oraz energii elektrycznej;
  • zmianę/uzupełnienie danych w obecnie posiadanej umowie;
  • zmianę grupy taryfowej;
  • przesłanie wniosku o zwrot nadpłaty;
  • kontakt na wybrany temat poprzez formularz;
  • zawarcie umowy na usługi dodatkowe.

Do dyspozycji Klientów jest również Telefoniczne Centrum Obsługi Klienta,  dostępne pod numerem 22 515 15 15*, od poniedziałku do piątku, w godzinach od 7:00 do 19:00. Inną formą kontaktu z naszymi pracownikami jest formularz znajdujący się na stronie ebok.pgnig.pl/kontakt lub e-mail: kontakt@pgnig.pl

* W przypadku problemów z dodzwonieniem się na infolinie prosimy o kontakt poprzez formularz znajdujący się na stronie ebok.pgnig.pl/kontakt lub e-mailowo: kontakt@pgnig.pl

Źródło: PGNiG SA

Wpis został opublikowany 24 mar 2020 w następujących kategoriach: News, Paliwa dla energetyki. Możesz śledzić komentarze przez RSS. Komentowanie i korzystanie z trackbacków zabronione.