CSR w energetyce » innogy Polska wyróżniona certyfikatem OK SENIOR

innogy Polska wyróżniona certyfikatem OK SENIOR

2 Gru 2019 Brak komentarzy Share 'innogy Polska wyróżniona certyfikatem OK SENIOR' on Facebook Share 'innogy Polska wyróżniona certyfikatem OK SENIOR' on Email Share 'innogy Polska wyróżniona certyfikatem OK SENIOR' on Print Friendly

Strefa Silver przygotowana przez innogy Polska została wyróżniona Znakiem Jakości OK SENIOR za obsługę dedykowaną seniorom zarówno w salonach, jak i na infolinii. Międzynarodowy certyfikat OK SENIOR przyznawany jest firmom, usługom czy też produktom, które są dostosowane do klientów 55+ i odpowiadają na ich potrzeby.

innogy Polska jako pierwsza firma z branży energetycznej wprowadziła szereg rozwiązań obsługowych dla seniorów, pod wspólną nazwą Strefa Silver. Udogodnienia takie jak: dedykowana infolinia, nowe wyposażenie punktów obsługi, strefa komfortu oraz wsparcie specjalnie przeszkolonych pracowników zostały docenione i nagrodzone międzynarodowym certyfikatem OK SENIOR.

– W ostatnich latach wiele firm, w ramach radykalnej transformacji, prowadzi digitalizację i automatyzację, zapominając często o potrzebach seniorów. W innogy także doskonale rozumiemy nowe trendy technologiczne i jesteśmy liderem w ich wprowadzaniu na rynku energii. Jednak doskonałość w obsłudze klientów oznacza dla nas również uwzględnienie potrzeb seniorów. Wiemy, że zbudowanie z seniorami relacji opartej na zaufaniu, wymaga spojrzenia na naszą obsługę oczami osób starszych. Dlatego wyposażyliśmy nasze salony w rozwiązania ułatwiające im poruszanie się po nich. Przygotowaliśmy również dedykowane materiały informacyjne. Zawierają one m.in. większą czcionkę, co poprawia ich czytelność dla seniorów – powiedział Sebastian Janda, Dyrektor Pionu Klientów Indywidualnych i MSP w innogy Polska.

Nowa odsłona materiałów informacyjnych zawiera także bardziej wyraźnie podkreślone dane kontaktowe, w tym numer telefonu na dedykowaną infolinię. Wszystko po to, aby klienci ze Strefy Silver czuli się jeszcze bardziej komfortowo i bezpiecznie podczas korzystania z usług firmy. 

Salony innogy Polska dostosowane do potrzeb seniorów

 Zmianie uległy salony innogy Polska, które zostały wyposażone w rozwiązania ułatwiające poruszanie się po nich osobom starszym. Także z myślą o nich zostały umieszczone dokładniejsze informacje o lokalizacji salonów innogy na rewersie faktur, stronie www i ulotkach produktowych. Bardzo dokładne instrukcje można też uzyskać na infolinii.

– Seniorzy stanowią istotną grupę odbiorców naszych usług. Bardzo cieszy nas wyróżnienie certyfikatem OK SENIOR naszego zespołu obsługi klienta i wprowadzonych udogodnień. Strefa Silver to dla innogy Polska cały szereg działań, począwszy od specjalnego przeszkolenia pracowników  po dedykowane rozwiązania informatyczne. Nasi pracownicy zostali przygotowani, żeby prowadzić rozmowy z seniorami w przystępny dla nich sposób. Nasze placówki wyposażyliśmy z kolei w nowoczesne rozwiązania głosowego wywoływania numerków wraz z ich wizualizacją przy stanowiskach obsługowych – mówi Ewa Midak, Szefowa Obsługi Klienta w B2C innogy Polska.

Do każdego salonu innogy Polska zatrudniła osoby, które od początku wizyty pomagają seniorom. Mogą dla nich pobrać numerek, informują o czasie oczekiwania na załatwienie danej sprawy, czy też wyjaśniają pierwsze wątpliwości. Każdy pracownik salonu otrzymał również przejrzyście przygotowany identyfikator. Przed zakończeniem wizyty, klient zawsze otrzymuje imienną wizytówkę konsultanta. Dzięki temu, w razie potrzeby, łatwo może skontaktować się z osobą, która zna jego sprawę.

innogy Polska i społeczna odpowiedzialność biznesu

Certyfikat OK SENIOR przyznany innogy Polska to również gwarancja spełnienia najwyższych standardów bezpieczeństwa. Firma już od 6 lat jest partnerem Towarzystwa Obrotu Energii, w ramach którego tworzy wspólne akcje ostrzegawcze skierowane do osób starszych. W obecnie trwającej kampanii przestrzega przed nieuczciwą konkurencją. Nieuczciwe praktyki na rynku sprzedaży energii są tematem problematycznym i szczególnie dotykają osób starszych. innogy Polska współpracuje w tym wymiarze z firmą Availlo świadczącą usługi prawne, która pomaga klientom innogy i udziela bezpłatnych porad. Dodatkowo, innogy stworzyła specjalne materiały edukacyjne informujące o tym, jak ustrzec się przed nieuczciwymi sprzedawcami energii.

Źródło: Grupa innogy 

Wpis został opublikowany 2 Gru 2019 w następujących kategoriach: CSR w energetyce. Możesz śledzić komentarze przez RSS. Możesz zostawić komentarz lub użyć trackbacka.

Zostaw komentarz

Reklama

Newsletter

Warto zobaczyć