CSR w energetyce » Start PGE na Twitterze z komentarzem Szpakowskiego

Start PGE na Twitterze z komentarzem Szpakowskiego

30 sie 2019 Możliwość komentowania Start PGE na Twitterze z komentarzem Szpakowskiego została wyłączona

Sportowcy wspierani przez PGE oraz pracowniczka Biura Obsługi Klienta są twarzami spotu inaugurującego komunikację lidera sektora energetycznego na Twitterze. Otwarciu oficjalnego kanału PGE towarzyszy komentarz Dariusza Szpakowskiego – ikony polskiego dziennikarstwa sportowego.

„Cudowny tweet, pięknie podkręcony” – komentuje Dariusz Szpakowski uruchomienie konta PGE na jednym z najbardziej popularnych kanałów social media na świecie. Akcja spotu odbywa się na PGE Narodowym – symbolicznym i ważnym dla Polaków miejscu, z którym PGE Polska Grupa Energetyczna związana jest umową sponsorską od 2015 r. Nagranie zostało zrealizowane m.in. w szatni, w której do walki zagrzewają się piłkarze polskiej reprezentacji. Komentarz Dariusza Szpakowskiego sprawił, że emocje podczas zakładania oficjalnego konta PGE były równie gorące.

Ogromnie cenimy Dariusza Szpakowskiego, na którego komentarzu wychowały się całe pokolenia. Cieszymy się, że to właśnie on pomaga nam promować nasz wkład w polski sport, który staramy się wspierać od lat. Traktujemy to wsparcie w sposób misyjny, dlatego pomagamy rozwijać się sportowcom młodym i perspektywicznym, ale także wspieramy drużyny już zasłużone i z tradycjami – mówi Henryk Baranowski, Prezes Zarządu PGE Polskiej Grupy Energetycznej.

Oprócz Małgorzaty Rzymczyk, kierownik Biura Obsługi Klienta PGE w Kielcach, w nagraniu pojawiają się także sportowcy sponsorowani przez PGE Polską Grupę Energetyczną: Alicja Tchórz – pływaczka i wielokrotna rekordzistka Polski, Kacper Piechocki – zawodnik podstawowego składu PGE Skry Bełchatów, Daniel Czykier – płotkarz z międzynarodowymi sukcesami na koncie oraz Wiktor Lampart – jeden z najmłodszych zawodowych żużlowców w PGE Ekstralidze.

Naszą obecność na Twitterze traktujemy jako naturalny kanał komunikacji, za pomocą którego na bieżąco będziemy informować o działaniach w Grupie PGE oraz komunikować się z naszymi klientami, liderami opinii publicznej oraz wszystkimi zainteresowanymi polską energetyką. Zachęcamy do śledzenia naszego konta, na którym będą pojawiać się atrakcyjne materiały przygotowywane specjalnie na ten kanał – dodaje Henryk Baranowski, Prezes Zarządu PGE Polskiej Grupy Energetycznej.

Działające od tygodnia konto Grupy PGE obserwuje je już niemal pół tysiąca osób, a liczba ta stale rośnie. Wśród obserwujących są dziennikarze i eksperci związani z branżą energetyczną, ale także sportowcy, think tanki oraz popularni użytkownicy Twittera. Coraz większa jest także liczba odbiorców  przekazywanych za pomocą kanału treści, a spot z Dariuszem Szpakowskim ma już ponad 100 000 wyświetleń. Do tej pory liczba użytkowników, którzy zobaczyli tweety Grupy PGE, również przekroczyła 100 tys. użytkowników Twittera.

Grupa PGE chce być liderem innowacyjnych rozwiązań. Publiczna infrastruktura ładowania samochodów elektrycznych, wchodzące na rynek usługi smart-home czy sukcesywnie rozszerzana współpraca ze start-upami to tylko kilka obszarów, obok mediów społecznościowych, w których zaangażowanie firmy stale rośnie.

PGE ma świadomość, że miejscem pierwszego kontaktu klienta z marką jest coraz rzadziej infolinia i skrzynka mailowa, rośnie natomiast zainteresowanie komunikacją za pomocą oficjalnego profilu w mediach społecznościowych. W związku z tym ten kanał kontaktu Grupa PGE traktuje równie priorytetowo i stale go usprawnia, a efekty tej pracy widoczne są w branżowych raportach. Profil Grupy PGE na Facebooku to profil z największą liczbą fanów w branży energetycznej, a efektywne prowadzenie kampanii reklamowych na tym portalu pozwala docierać do ogromnej liczby odbiorców. Grupa prowadzi również kanał na YouTube oraz profil na LinkedIn, służący do działań rekrutacyjnych oraz budowania marki pracodawcy.  Grupa stara się opowiadać o marce PGE w sposób atrakcyjny i angażujący. Mówiąc o swoich naczelnych wartościach językiem mediów społecznościowych, potwierdza jednocześnie wizerunek firmy stabilnej, odpowiedzialnej i będącej blisko zarówno obecnych, jak i przyszłych klientów.

Link do profilu PGE na Twitterze: https://twitter.com/Grupa_PGE

Źródło:PGE Polska Grupa Energetyczna S.A.

Wpis został opublikowany 30 sie 2019 w następujących kategoriach: CSR w energetyce, News. Możesz śledzić komentarze przez RSS. Komentowanie i korzystanie z trackbacków zabronione.