Elektroenergetyka » „A Mój TAURON masz?”

„A Mój TAURON masz?”

8 Paź 2018 Możliwość komentowania „A Mój TAURON masz?” została wyłączona Share '„A Mój TAURON masz?”' on Facebook Share '„A Mój TAURON masz?”' on Email Share '„A Mój TAURON masz?”' on Print Friendly

Tak brzmi hasło jesiennej kampanii reklamowej TAURONA. Jej celem jest promowanie nowego serwisu elektronicznej obsługi klienta „Mój TAURON”.

Serwis, dostępny pod adresem mojtauron.pl, może założyć i bezpłatnie z niego korzystać każdy klient indywidualny oraz z sektora małych i średnich przedsiębiorstw. „Mój TAURON” umożliwia klientom szybki i prosty sposób wymiany informacji z TAURONEM oraz daje wiele innych korzyści płynących z użytkowania tego narzędzia.

– TAURON wprowadza rozwiązania, które odpowiadają na potrzeby klientów. Dotyczy to zarówno oferowanych produktów i usług, jak i zapewnienia najwyższych standardów obsługi. Dzięki serwisowi „Mój TAURON” nasi klienci mogą załatwić jeszcze więcej spraw w jednym miejscu oraz uzyskują łatwy dostęp do swoich rachunków za energię elektryczną czy gaz – informuje Rafał Soja, Prezes Zarządu TAURON Sprzedaż

Za pomocą serwisu można przesłać stan licznika, edytować swoje dane oraz uruchomić powiadomienia SMS, np. o zbliżającym się terminie płatności. „Mój TAURON” pozwala także wygodnie i bezpiecznie dokonać płatności za prąd i gaz w wybrany przez klienta sposób – zbiorczo lub osobno za każdą fakturę – oraz ułatwia wybór najlepszych dla danej osoby czy firmy produktów i usług.

Kampania reklamowa portalu „Mój TAURON” to kompleksowa komunikacja, która prowadzona będzie zarówno w stacjach telewizyjnych i radiowych, jak i w prasie oraz Internecie. Działania promocyjne zaplanowane zostały od października do grudnia br.

Hasło „A Mój TAURON masz?” to wiodący motyw kampanii, ale spółka będzie promowała również inne elementy swojej oferty. W kampaniach wspierających TAURON  polecał będzie najnowsze produkty z „Gwarancją Stałego Rabatu” oraz oferty pakietowe dla osób ogrzewających dom gazem, prądem lub ekogroszkiem. Prowadzona będzie też promocja produktów dedykowanych klientom z sektora MSP, w szczególności gazu z usługami fachowców.

Informacje dotyczące konta „Mój TAURON” znajdują się na stronie internetowej www.tauron.pl. Można o nie zapytać również w każdym biurze obsługi oraz pod nr. tel. 555 444 555.

Źródło: TAURON Polska Energia SA

Wpis został opublikowany 8 Paź 2018 w następujących kategoriach: Elektroenergetyka, News. Możesz śledzić komentarze przez RSS. Komentowanie i korzystanie z trackbacków zabronione.

Reklama

Newsletter

Warto zobaczyć