News » Asseco zmodernizowało systemy informatyczne PEC w Gliwicach

Asseco zmodernizowało systemy informatyczne PEC w Gliwicach

12 Paź 2018 Brak komentarzy Share 'Asseco zmodernizowało systemy informatyczne PEC w Gliwicach' on Facebook Share 'Asseco zmodernizowało systemy informatyczne PEC w Gliwicach' on Email Share 'Asseco zmodernizowało systemy informatyczne PEC w Gliwicach' on Print Friendly

Asseco Data Systems zakończyło modernizację systemów IT wspomagających funkcjonowanie Przedsiębiorstwa Energetyki Cieplnej w Gliwicach. Wśród innowacji znalazła się cyfrowa platforma obsługująca billing, rozwiązanie do kompleksowego zarządzania przepływem dokumentów w organizacji, oraz Internetowe Biuro Obsługi Klienta.

Celem modernizacji było dla PEC Gliwice wdrożenie zintegrowanego systemu, który usprawniłby funkcjonowanie przedsiębiorstwa na wszystkich szczeblach obsługi klienta. Potrzebne też było rozwiązanie umożliwiające zdalną wymianę informacji o urządzeniach funkcjonujących w terenie.

Projekt realizowany przez Dział Rozwiązań Komunalnych Asseco Data Systems trwał dwa lata. Obejmował wdrożenie poszczególnych modułów tzw. platformy komunalnej: do rozliczania sprzedaży energii (Kom-Media), Zarządzania Majątkiem Sieciowym (ZM), obiegu dokumentów (Kom-Bok) oraz wystawiania eFaktur. System Asseco Data Systems wspiera również w PEC Gliwice realizację procedur ISO zarówno w zakresie procesów zewnętrznych, jak i wewnętrznych przedsiębiorstwa. Najbardziej innowacyjnym rozwiązaniem, z punktu widzenia odbiorców usług PEC Gliwice jest Internetowe Biuro Obsługi Klienta czyli tzw. eBOK.

– W dobie postępującej cyfryzacji posiadanie eBOK-a staje się już koniecznością w każdym nowoczesnym przedsiębiorstwie komunalnym. Dzięki wdrożeniu Internetowego Biura Obsługi Klienta PEC w Gliwicach mógł uruchomić nowy – cyfrowy kanał kontaktu z odbiorcami ich usług. Mają oni teraz stały dostęp online do wszystkich swoich umów, faktur, odczytów czy informacji o prowadzonych sprawach.   Dodatkową korzyścią  jest też oszczędność wynikająca z ograniczenia druku i wysyłki oraz automatyzacja procesów dostarczania rozliczeń – mówi Robert Walicki, Dyrektor Działu Rozwiązań Komunalnych w Asseco Data Systems SA. 

Cyfrowa platforma bilingowa umożliwia zbieranie i zapisywanie odczytów zarówno drogą radiową, jak i tradycyjnie poprzez wpisanie przez operatora. System ten rozszerza i usprawnia w zakresie procesów akwizycji odczytów, wystawiania faktur oraz rejestracji wpłat gotówkowych. Dzięki pracy on-line dane te mogą natychmiast znaleźć się w systemie billingowym w centrali przedsiębiorstwa.

Platforma komunalna Asseco Data Systems – kompleksowe rozwiązanie dla przedsiębiorstw ciepłowniczych i wodociągowych. Pozwala kompleksowo zarządzać wszystkimi obszarami organizacji poprzez zintegrowane moduły, które wymieniają dane z systemem ERP:

  • Rozliczanie Sprzedaży Energii cieplnej, Wody i Ścieków
  • Biuro Obsługi Klienta, Obieg Dokumentów i Spraw,
  • Internetowe Biuro Obsługi Klienta,
  • Wodomierzownia, Inwestycje i Remonty, Zlecenia,
  • Zarządzanie Majątkiem Sieciowym
  • Mobilny Inkasent.

Źródło: Asseco Data Systems SA

Wpis został opublikowany 12 Paź 2018 w następujących kategoriach: News, Technologie. Możesz śledzić komentarze przez RSS. Możesz zostawić komentarz lub użyć trackbacka.

Zostaw komentarz

Reklama

Partnerzy działu

Newsletter

Warto zobaczyć