CSR w energetyce » Rower, praca, wyścig… – benefity dla pracowników EC Engineering…

Rower, praca, wyścig… – benefity dla pracowników EC Engineering rezygnujących z dojazdów samochodem

10 maja 2018 Brak komentarzy Share 'Rower, praca, wyścig… – benefity dla pracowników EC Engineering rezygnujących z dojazdów samochodem' on Facebook Share 'Rower, praca, wyścig… – benefity dla pracowników EC Engineering rezygnujących z dojazdów samochodem' on Email Share 'Rower, praca, wyścig… – benefity dla pracowników EC Engineering rezygnujących z dojazdów samochodem' on Print Friendly

Krakowska firma EC Engineering rozpoczęła w kwietniu kolejny sezon rowerowy. Pracownicy – w drodze do pracy i z powrotem – przejechali już ponad 2000 km, a  za przejechany lub przebyty pieszo kilometr firma wypłaca dodatkowo 50 groszy.

W 2017 r. spośród 250 pracowników na rowerze dojeżdżało do pracy ponad 70 osób. Parę osób zdecydowało się także na przychodzenie do pracy pieszo. Firma wypłaciła w 2017 za dojazdy 19 513 zł.

W tym roku firma zgłosiła się także do miejskiego programu „Rowerem do pracy, czyli – dom, rower, praca…i tak w kółko”, który ma zachęcać do używania roweru jako środka komunikacji do pracy. Pracownicy będą nagradzani za częste dojeżdżanie rowerem do pracy, będą też mogli uczestniczyć różnych rowerowych imprezach.

Dojazdy rowerem do pracy mogą stać się początkiem prawdziwej pasji. W  EC Engineering znalazło się już kilkanaście osób, które regularnie trenują i zdecydowały się na wystartowanie w wyścigu Vienna Life Lang Team Maratony Rowerowe, który w najbliższą sobotę odbędzie się w Krakowie. Firma pokrywa koszty wpisowego, a wśród pracowników, którzy wezmą udział w rywalizacji, rozlosowane zostaną atrakcyjne nagrody. – Dla inżynierów, którzy pracują przy komputerze, zdrowy, aktywny styl życia ma duże znaczenie – mówi Ireneusz Łuczak, Prezes EC Engineering, który także wystartuje w sobotnim maratonie.

Krakowska firma EC Engineering jest działającym w Polsce biurem projektowych w Polsce, specjalizującym się w projektach transportowych (pociągi, tramwaje, metro, autobusy, podzespoły do samolotów, itp.), realizowanych głównie na rynki Europy Zachodniej i Azji. Ma w swojej ofercie także nowatorskie, ekologiczne rozwiązania dla transportu zbiorowego, np. ładowarkę do autobusów elektrycznych. Obecnie pracuje w niej prawie 150 inżynierów.

fot.pixabay.com

Źródło: monday

Wpis został opublikowany 10 maja 2018 w następujących kategoriach: CSR w energetyce. Możesz śledzić komentarze przez RSS. Możesz zostawić komentarz lub użyć trackbacka.

Zostaw komentarz

Reklama

Newsletter

Warto zobaczyć