Sport w energetyce » PGE Polska Grupa Energetyczna przez kolejne 3 lata z PGE…

PGE Polska Grupa Energetyczna przez kolejne 3 lata z PGE Ekstraligą

5 Gru 2017 Brak komentarzy Share 'PGE Polska Grupa Energetyczna przez kolejne 3 lata z PGE Ekstraligą' on Facebook Share 'PGE Polska Grupa Energetyczna przez kolejne 3 lata z PGE Ekstraligą' on Email Share 'PGE Polska Grupa Energetyczna przez kolejne 3 lata z PGE Ekstraligą' on Print Friendly

PGE Polska Grupa Energetyczna pozostaje sponsorem tytularnym rozgrywek PGE Ekstraligi – najlepszej żużlowej ligi świata. Nowa umowa została podpisana na lata 2018-2020. Poprzednia obowiązywała od 2015 r.

Zawarta na kolejne trzy lata umowa PGE Ekstraligi z PGE Polską Grupą Energetyczną jest dowodem na dotychczasową owocną współpracę, pokazuje również, że ekstraligowe rozgrywki żużlowe to dyscyplina sportu, która bardzo dobrze wpisuje się w długoletnią strategię budowania wizerunku marki będącej liderem na rynku energii elektrycznej i ciepła.

– Jestem bardzo szczęśliwy, że kontynuujemy współpracę i dziękuję PGE Polskiej Grupie Energetycznej za zaufanie oraz dotychczasowe trzy lata sponsoringu, które okazały się dużym sukcesem – mówi Wojciech Stępniewski, prezes zarządu Ekstraligi Żużlowej. – Wzrost frekwencji na stadionach, duże i niesłabnące zainteresowanie transmisjami telewizyjnymi z meczów, a także ciągły rozwój infrastruktury stadionowej i organizacji rozgrywek to nasze atuty. Żużel stale się rozwija, polscy zawodnicy od lat stanowią jego motory napędowe, a to oznacza, że razem możemy jeszcze wiele osiągnąć w zakresie popularyzacji tej dyscypliny i jej pozytywnego, rodzinnego wizerunku.

Pozostajemy partnerami, ponieważ widzimy duży potencjał PGE Ekstraligi i chcemy nadal być identyfikowani z najlepszą ligą żużlową na świecie – mówi Henryk Baranowski, prezes zarządu PGE Polskiej Grupy Energetycznej. – Czerpiemy z tej współpracy wiele korzyści. Nasza marka jest rozpoznawana wśród kibiców żużlowych, których w mijającym roku na stadionach PGE Ekstraligi było ponad 600 tys. Osiągamy bardzo dobre wyniki medialne, ponieważ rozgrywki są ciekawe, emocjonujące i szeroko relacjonowane w mediach lokalnych i ogólnopolskich. Tym samym konsekwentnie realizujemy nasz cel marketingowy, którym jest sukcesywny wzrost rozpoznawalności marki PGE i dążenie do tego, aby każdy Polak chciał być naszym klientem – dodaje Henryk Baranowski.

PGE Polska Grupa Energetyczna jest liderem na rynku energii i ciepła. Ponad 40% prądu płynącego z gniazdek polskich domów i przedsiębiorstw wyprodukowały elektrownie i elektrociepłownie Grupy. Sieć linii, którymi PGE dystrybuuje energię do swoich klientów, pokrywa swoim zasięgiem niemal 40% obszaru kraju, a jej długość – wynosząca ponad 280 tys. km – wystarczyłaby na 7-krotne oplecenie kuli ziemskiej na wysokości równika.

PGE Ekstraliga to Najlepsza Żużlowa Liga Świata, która zarządza rozgrywkami ligi zawodowej od 2007 r. Spółka w porozumieniu z Polskim Związkiem Motorowym wyznacza kierunki rozwoju dyscypliny i odpowiada za przygotowanie i realizację polityki organizacyjnej, strategię marketingową i PR.

Źródło: PGE Polska Grupa Energetyczna SA

Wpis został opublikowany 5 Gru 2017 w następujących kategoriach: Sport w energetyce. Możesz śledzić komentarze przez RSS. Możesz zostawić komentarz lub użyć trackbacka.

Zostaw komentarz

Reklama

Newsletter

Warto zobaczyć