Energia w domu » Kolejna kampania Ministerstwa Środowiska z szansą na nagrodę

Kolejna kampania Ministerstwa Środowiska z szansą na nagrodę

30 Kwi 2015 Możliwość komentowania Kolejna kampania Ministerstwa Środowiska z szansą na nagrodę została wyłączona Share 'Kolejna kampania Ministerstwa Środowiska z szansą na nagrodę' on Facebook Share 'Kolejna kampania Ministerstwa Środowiska z szansą na nagrodę' on Email Share 'Kolejna kampania Ministerstwa Środowiska z szansą na nagrodę' on Print Friendly

„Dom, który dla mnie oszczędza” to kampania Ministerstwa Środowiska, która została nominowana w konkursie Kampania Społeczna Roku 2014 w dwóch kategoriach: Kampanie instytucji publicznych oraz Kampanie o tematyce ekologicznej. To kolejne wyróżnienie branżowe dla projektu edukacyjnego Ministerstwa Środowiska.

Kampania „Dom, który dla mnie oszczędza” dotyczy oszczędzania energii oraz budownictwa energooszczędnego i pasywnego. Jej celem jest pokazanie, że dzięki środkom zaoszczędzonym na kosztach ogrzewania w ekologicznym domu można sobie pozwolić na przyjemności, np. piękne buty lub zegarek. Zobacz spoty.

W ramach kampanii powstała strona internetowa www.oszczedzam-energie.pl z szeregiem informacji przydatnych dla osób planujących budowę domu energooszczędnego i pasywnego. Na jednej z podstron znajduje się kalkulator, który w prosty sposób pozwala przeliczyć, ile można zaoszczędzić w ciągu roku na energii potrzebnej do ogrzewania – jeśli będziemy budowali energooszczędnie.

Kampania „Dom, który dla mnie oszczędza” wpisuje się w dwuletni projekt Ministerstwa Środowiska – „Działania edukacyjne i promocyjne w zakresie efektywności energetycznej i wykorzystania odnawialnych źródeł energii, włączając ideę domów przyjaznych środowisku”. Został on dofinansowany ze środków Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego 2009-2014 pochodzących z Islandii, Liechtensteinu i Norwegii.

Konkurs Kampania Społeczna Roku

Celem dorocznego konkursu Kampania Społeczna Roku jest promowanie dobrych praktyk w marketingu społecznym w Polsce. W tym roku do nagrody Kampania Społeczna Roku 2014 jury nominowało 35 projektów. W VII edycji Konkursu Kampania Społeczna Roku nadesłano opisy 74 kampanii w dwunastu kategoriach. Wśród zgłaszających znalazły się firmy, instytucje rządowe, organizacje pozarządowe, agencje reklamowe oraz PR, a także osoby prywatne. Wszystkie zwycięskie kampanie poznamy 19 maja br. w trakcie uroczystej Gali.

Więcej szczegółów na temat konkursu można znaleźć na stronie http://konkurs.kampaniespoleczne.pl

Źródło: Ministerstwo Środowiska

Wpis został opublikowany 30 Kwi 2015 w następujących kategoriach: Energia w domu, News. Możesz śledzić komentarze przez RSS. Komentowanie i korzystanie z trackbacków zabronione.

Reklama

Wspieramy

Newsletter

Warto zobaczyć